انهدام خانه یک زن خبرنگار توسط اسرائیل + تصویر

کدخبر: ۶۱۱۸۶۲
اقتصادنیوز : امل زهد خبرنگار فلسطینی پیش از اجرایی شدن آتش بس صبح امروز در نوار غزه در بمباران خانه اش در شهر غزه همراه با شماری از اعضای خانواده شهید شد.
انهدام خانه یک زن خبرنگار توسط اسرائیل + تصویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، با شهادت این خبرنگار زن، شمار شهدای خبرنگار در نوار غزه از زمان تجاوز رژیم صهیونیستی به این بخش از خاک فلسطین اشغالی، به 64 تن افزایش یافت.

روز گذشته نیز محمد عیاش تصویربردار خبری نیز بر اثر حمله هوایی رژیم اشغالگر به همراه شماری از اعضای خانواده اش در اردوگاه آوارگان النصیرات در مرکز نوار غزه به شهادت رسید.

170756034

پیش از آن نیز، هواپیماهای رژیم اشغالگر با حمله به تیم خبری شبکه المیادین در جنوب لبنان باعث شهادت فرح عمر خبرنگار و ربیع معماری تصویربردار این شبکه شده بودند.

اتحادیه روزنامه نگاران فلسطین پیشتر از شهادت 63 خبرنگار از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (15 مهر ماه) گذشته خبر داده بود. همچنین در این مدت، 31 روزنامه نگار بازداشت شده اند.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد. رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد. این رژیم در نهایت، شکست در عملیات خود برای آزادسازی اسرایش را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید