نایب رئیس مجلس :بازرسی کشتی ها در تنگه هرمز حق ماست

کدخبر: ۶۱۲۰۹۸
اقتصادنیوز: نایب رئیس مجلس یازدهم می‌گوید: هر وقت بخواهیم می توانیم کشتی ها را در تنگه هرمز متوقف و بازرسی کنیم. به طور کلی متوقف کردن و بازرسی کشتی ها در تنگه هرمز حق جمهوری اسلامی است.
نایب رئیس مجلس :بازرسی کشتی ها در تنگه هرمز حق ماست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، در چند روز گذشته مسئولان و مقامات نسبت بر منع ورود کالاهای اسرائیلی به ایران واکنش‌هایی داشتند. سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تاکید بر ممنوعیت ورود کالاهای تولید شده از سوی شرکت‌های صهیونیستی و وابسته آن به ایران، گفت: در چارچوب این احتمال که برخی از کشورها با روش‌های تجاری و غیراصولی کالاهایی را به‌صورت گمنام و بی‌نام ارائه کنند، دستگاه دیپلماسی و دیگر نهادها براساس قانون موظف به بررسی این‌گونه کالاها و شرکت‌ها هستند؛ براساس این شرح وظایف دستگاه دیپلماسی بررسی‌های خود را انجام داده و در ماه‌های اخیر هم انجام می‌دهد؛ فهرست این‌گونه کالاها و شرکت‌ها به دستگاه‌های ذیربط اجرایی از جمله وزارت صمت ارائه شده است.

مجتبی ذوالنور نایب رئیس مجلس در پاسخ به اینکه چرا مسئله ممنوعیت واردات کالاهای تحت عنوان برندهای اسرائیلی به کشور در مجلس یازدهم، مطرح و بر آن پافشاری می شود گفت: ما باید واردات هر نوع برند اسرائیلی ممنوع کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید