شمار کشته‌شدگان فلسطینی افزایش یافت/ پیکر 700 فلسطینی زیر آوار

کدخبر: ۶۱۲۲۹۴
اقتصادنیوز: در سومین روز آتش‌بس، تیم‌های امداد در نوار غزه به جستجوی مفقودان زیر آوار خانه‌های ویران شده ادامه می‌دهند.
شمار کشته‌شدگان فلسطینی افزایش یافت/ پیکر 700 فلسطینی زیر آوار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با کشف و بیرون آوردن اجساد از زیر آوار ساختمان‌هایی که در اثر بمباران رژیم صهیونیستی ویران شده، انتظار می‌رود در مدت آتش بس، شمار شهدای فلسطینی در نوار غزه افزایش یابد.

به گزارش روسیا الیوم، رامی عبدو، رئیس دیده‌بان حقوق بشر اروپایی مدیترانه‌ای، با بیان اینکه «هنوز پیکر ۷۰۰۰ فلسطینی در زیر آوار هستند»، تأکید کرد که هیچ خودروی امدادی یا دفاع مدنی برای کمک به بیرون‌کشیدن اجساد از زیر آوار عازم منطقه نشده است.

پیشتر، دفتر رسانه‌ای غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: تعداد شهدای فلسطینی از آغاز جنگ در غزه به ۱۴ هزار و ۸۵۴ نفر رسیده که ۶ هزار و ۱۵۰ نفر آنان کودک هستند.

آتش بس میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس از ۷ صبح روز جمعه برقرار شد و برای سومین روز متوالی ادامه دارد. قرار است در آتش بس موقت ۴ روزه ۵۰ اسیر صهیونیست با ۱۵۰ اسیر فلسطینی مبادله شوند.

حماس در اولین روز آتش بس ۱۳ اسیر زن و کودک و ۱۰ شهروند از تایلندی و فیلیپینی را به مقامات صلیب سرخ تحویل داد و رژیم صهیونیستی نیز ۳۹ زن و کودک را از زندان‌های خود آزاد کرد.

در روز دوم، سازمان زندان‌های اسرائیل اعلام کرد که در ازای آزادی ۱۳ اسیر اسرائیلی و ۴ اسیر تایلندی توسط حماس، ۳۹ فلسطینی آزاد شده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی