روزنامه اصولگرا: نماینده عضو جبهه پایداری، هوچی گر است

کدخبر: ۶۱۲۳۷۲
اقتصادنیوز: روزنامه اصولگرای جوان به بهانه پاسخ دادن به اظهارنظر عباس عبدی در باره مشارکت در انتخابات ، یک عضو جبهه پایداری را هوچی گر خواند.
روزنامه اصولگرا: نماینده عضو جبهه پایداری، هوچی گر است

به گزارش اقتصادنیوز این روزنامه نوشت:چه‌چیزی برای مردم باقی مانده که در انتخابات شرکت کنند؟! این پرسش را  آقای عباس عبدی بار‌ها مطرح کرده و اخیراً در یادداشتی با عنوان «هیچی ندارید!» دوباره به آن پرداخته است.

او که دو سال پیش نیز فرصت مناظره با یکی از هوچیگران[نصر الله پژمانفر نماینده مشهد و عضو جبهه پایداری] را مغتنم شمرد و همین پرسش را آنجا نیز مطرح کرد و طبیعتاً جوابی نشنید، دوباره با اطمینان‌خاطر یادآوری می‌کند که در آن مناظره از او پرسیده است «بگوید چه ایده‌ای برای مردم دارند که وضع‌شان بهتر شود. هیچی ندارید، هیچی!» و ادامه داده «پس از گذشت ۳۰ ماه از آن تاریخ، همه می‌بینند که به معنای واقعی هیچی در چنته نبوده است.»

اگر همه آنچه را که نویسنده عامل رویگردانی مردم از انتخابات می‌داند، بپذیریم، یعنی بی‌ثباتی اقتصادی و فقدان ساختار دموکراتیک در برگزاری انتخابات و اینکه حامیان نظام بدون برنامه و رویکردی سازنده دوباره عزم انتخابات کرده‌اند، باز به‌نظر می‌رسد چیز‌های دیگری باقی می‌ماند که یک انتخابات را بامعنا کند ولی نویسنده به آن‌ها توجه نمی‌کند، چون او و بسا همفکران اصلاح‌طلبش رویکردی غیرسازنده و لجوجانه به سرنوشت کشور و انتخابات دارند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید