ورود 100 کامیون کمک بشردوستانه به غزه/ یک اسیر فلسطینی دیگر آزاد شد

کدخبر: ۶۱۲۳۹۴
منابع خبری فلسطینی اعلام کردند که روز گذشته ۱۰۰ کامیون کمک بشردوستانه وارد غزه و شمال آن شده است.
ورود 100 کامیون کمک بشردوستانه به غزه/ یک اسیر فلسطینی دیگر آزاد شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر،  هلال احمر فلسطین اعلام کرد که روز گذشته ۱۰۰ کامیون کمک بشردوستانه شامل مواد غذایی، آب، شیر کودکان و لباس وارد غزه و شمال آن شده است.

همزمان، یک اسیر ساکن غزه در چارچوب مبادله اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی آزاد شد. «علاء ابو سنیمه»، کودک فلسطینی که شب گذشته آزاد شد، اولین اسیر ساکن غزه است که در چارچوب مبادله اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی آزاد می‌شود. خبرنگار الجزیره تاکید کرد که نیروهای صلیب سرخ این کودک فلسطینی را در نوار غزه تحویل خانواده‌اش دادند.

پدر یکی از کودکان آزاد شده فلسطینی ساکن شهرک سلوان در قدس گفت: «دلاورمردان قسام کاری کردند که تنها در فیلم‌ها می‌توان دید.»

حمایت‌های مردم فلسطین از مقاومت فلسطین نیز همچنان ادامه دارد و یک مادر فلسطینی پس از در آغوش کشیدن فرزندش که پس از سال‌ها از زندان رژیم صهیونیستی آزاد شده روبروی دوربین‌ها فریاد زد: «بالروح بالدم نفدیک یا حماس»

از سوی دیگر، به رغم برقراری آتش‌بس موقت در غزه که یکی از بندهای آن ممنوعیت پرواز هواپیماهای اسرائیلی در آسمان نوار غزه طی این ۴ روز بود، هواپیماهای اسرائیلی بار دیگری در اقدامی که نقض صریح این توافق محسوب می‌شود، در آسمان رفح و خان یونس در جنوب نوار غزه به پرواز درآمده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید