فوری/ فراخوان مهم حماس به مردم جهان+ متن بیانیه

کدخبر: ۶۱۲۷۳۴
اقتصادنیوز : جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه ای خواهان تداوم مراسم و راهپیمایی ها از سوی ملت های اسلامی و همه آزادگان جهان جهت حمایت از ملت فلسطین شد.
فوری/ فراخوان مهم حماس به مردم جهان+ متن بیانیه

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از رسانه های فلسطینی، در بیانیه جنبش حماس آمده است: در روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، از همه ملت های عربی، اسلامی و همه آزادگان جهان می خواهیم با افزایش فعالیت های مردمی، راهپیمایی ها در حمایت از نوار غزه، تجاوز و جنایت های جنگی و قتل عام ۵۰ روزه مردم غزه را محکوم کنند.

هزینه سرسام‌آور جنگ تندروهای اسرائیل با حماس! بسیار فراتر از برآوردها

جنبش حماس خواستار ادامه این راهپیمایی ها و اعتراض ها در همه شهرها و پایتخت ها در روزهای آینده شد و از همه ملت ها خواست با صدای بلند، جنایت های اشغالگران را محکوم و برای جنایت انگاری و توقف آن ها بر جامعه جهانی فشار وارد و افکار عمومی جهان را در حمایت از حقوق ملت فلسطین در داشتن آزادی، استقلال و تعیین سرنوشت بسیج کنند.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد. رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد. این رژیم در نهایت، شکست در عملیات خود برای آزادسازی اسرایش را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید