اعتراف لیبرمن به قدرت حماس

کدخبر: ۶۱۲۹۳۰
اقتصادنیوز :وزیر جنگ اسبق اسرائیل گفت که حماس ابتکار عمل را در همه میدان‌ها به دست‌ گرفته‌ و ما را بازیچه خود کرده‌ است.
 اعتراف لیبرمن به قدرت حماس

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «آویگدور لیبرمن» رهبر حزب «یسرائیل بیتنو» در مصاحبه با پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز»، رویکرد کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی در قبال مقاومت فلسطین را غیرقابل قبول اعلام کرد.

وی افزود: (طرف فلسطینی) ابتکار عمل را در اختیار دارد و به ما دیکته می کند که چه اقدامی انجام دهیم. ما از خود هیچ ابتکار عملی نشان نمی دهیم و تابع آنها هستیم و خود را بازیچه دست آنها کرده ایم.

حمله تند لیبرمن به نتانیاهو

این مقام صهیونیست، ناتوانی کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی برای مقابله با حزب الله لبنان در شمال سرزمین های اشغالی و ناتوانی آن در مقابله با اقدامات انصارالله یمن علیه کشتی های این رژیم در دریای سرخ را نیز غیرقابل قبول دانست و ادامه داد: دریای سرخ یک مسیر تجاری دریایی مهم برای ماست و ادامه وضع موجود دیگر ممکن نیست.

لیبرمن، حضور رئیس موساد در قطر برای مذاکره غیرمستقیم با رهبران مقاومت فلسطین را درباره تداوم آتش بس در کنار به مرخصی فرستادن بخشی از نظامیان این رژیم در غزه ، در تناقض با ادعای کابینه حاکم برای ادامه جنگ ارزیابی کرد.

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی، همه اعضای شورای جنگ این رژیم را افرادی دانست که «سیاست مهار» را در قبال مقاومت فلسطین در پیش گرفته اند و گفت: ما باید مقاومت فلسطین را در عمل به چالش بکشیم.

به گزارش ایرنا، عملیات طوفان الاقصی که در تاریخ مبازرات مردم فلسطین علیه اشغالگران بی نظیر است، موجب افزایش شکاف بین سران رژیم صهیونیستی و تشدید تنش بین آنها شده است.

بیش از هفت دهه اشغالگری رژیم صهیونیستی و پایبند نبودن آن به معاهدات بین المللی و اصول انسانی نشان داد که چیزی جز مقاومت مسلحانه، پاسخ اشغالگری نیست.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفت اکتبر(۱۵ مهر) عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد.

جنایات رژیم صهیونیستی واکنش شدید مردم آزاده جهان و مسلمانان را در سراسر جهان در پی داشت و بسیاری از دولت ها و نهادهای بین المللی نیز مجبور به تبعیت از افکار عمومی و محکوم کردن این جنایات شدند.

با وجود فشار افکار عمومی جهان، بسیاری از دولت های غربی از جمله دولت های انگلیس، فرانسه، آلمان و آمریکا بر حمایت همه جانبه و بی قیدوشرط از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین تاکید کردند.

رژیم اشغالگر اواخر هفته گذشته، شکست در عملیات خود علیه مقاومت فلسطین را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه از ساعت ۷ صبح روز جمعه (به وقت محلی) آغاز و سپس دو روز دیگر تمدید شد.​

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید