ادامه حملات اسرائیل به کرانه باختری/ کشته شدن 2 کودک به ضرب گلوله نظامیان اسرائیل

کدخبر: ۶۱۲۹۶۶
اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای بعدازظهر امروز (چهارشنبه) از شهادت دو کودک خردسال فلسطینی در جریان تجاوز نظامیان اسرائیل به شهر جنین در کرانه باختری خبر دادند.
ادامه حملات اسرائیل به کرانه باختری/ کشته شدن 2 کودک به ضرب گلوله نظامیان اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین در این باره اعلام کرد: دو کودک به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در جنین در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

ادعای اسرائیل در مورد ترور فرمانده گردان جنین

از ساعات اولیه بامداد امروز درگیری‌های سنگینی میان نیروهای مقاومت و نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در چندین محور در شهر جنین جریان دارد.

اسرائیل به کرانه باختری حمله کرد/ درگیری شدید سربازان تل آویو با فلسطینی ها

براساس این گزارش، بولدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی نیز به کمک صهیونیست‌ها آمدند و خبرها حکایت از آن دارد که نیروهای کمکی جدید از ایست و بازرسی "الجلمه" در شمال جنین راهی این شهر شدند.

منابع محلی به المیادین گفته‌اند که رژیم صهیونیستی همه بیمارستان‌های جنین و نیز اردوگاه این شهر را محاصره کرده است.

براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی یک فلسطینی مجروح را از آمبولانس ربوده است.

پیشتر هلال احمر فلسطین اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی‌ها راه منتهی به سه بیمارستان در جنین را مسدود کردند.

خبرنگار «المیادین» همچنین گزارش داد که این یورش به جنین، بزرگترین تهاجم صهیونیست‌ها به این شهر و اردوگاه از زمان اجرای عملیات «طوفان الاقصی» است.

خبرگزاری «شهاب» نیز نوشت که یک خودروی نظامی رژیم صهیوینستی در اردوگاه جنین با دستگاه انفجاری قوی هدف قرار گرفته است.

گردان‌های «شهداء الاقصی» نیز اعلام کرد که رزمندگان فلسطینی با مواد منفجره و تیراندازی شدید در حال مقابله با یورش صهیونیست‌ها به جنین هستند.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که تاکنون سه فلسطینی در نتیجه شلیک گلوله نظامیان صهیونیست به شهر و اردوگاه جنین در شمال نوار غزه زخمی شدند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی به الجزیره گفته‌اند که ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به منازل جنین، شمار زیادی از غیرنظامیان فلسطینی را بازداشت کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید