اظهار نظر جهاداسلامی در باره احتمال تمدید آتش‌بس در غزه!

کدخبر: ۶۱۳۱۷۱
اقتصادنیوز: یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که این جنبش به دلیل اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی، به تمدید آتش‌بس خوش‌بین نیست.
اظهار نظر جهاداسلامی در باره احتمال تمدید آتش‌بس در غزه!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «علی ابوشاهین» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که به دلیل اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی درباره اهداف این رژیم که در تحقق آن شکست خورده‌اند، این جنبش به تمدید آتش‌بس خوش‌بین نیست.

علی‌رغم آتش‌بس شکننده در غزه رژیم اسرائیل حملات یورش‌های مرگبار خود در کرانه باختری را ادامه داده و تقریباً به اندازه اسرایی که به عنوان بخشی از آتش‌بس آزاد کرده اسرای جدید فلسطینی دستگیر کرده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز تأکید کرده که آتش‌بس‌های کنونی به معنی قصد تل‌آویو برای پایان جنگ نیست. رژیم اسرائیل هدف جنگی‌اش از عملیات در غزه را «نابودی حماس» قرار داده است که بسیاری از تحلیلگران حتی در داخل فلسطین اشغالی در امکان‌پذیر  بودن آن تردید دارند.

بنابر گزارش شبکه الجزیره، ابوشاهین گفت: «پیش‌بینی می‌کنیم که دشمن با هدف تحقق پیروزی، جنگ را ازسر بگیرد چرا که در مرحله نخست نیز شکست خورد». 

وی گفت که جهاد اسلامی تاکنون در هیچ یک از مذاکرات مربوط به نظامیان اسیر صهیونیست در نزد مقاومت، مشارکت نکرده است. 

ابوشاهین تصریح کرد: «دشمن با تجاوزات مکرر در کرانه باختری و کشتار غیرنظامیان سعی دارد شکست و خسارت‌های خود را جبران کند». 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نفوذ خزنده رقبای واشنگتن در صنعا

      اقتصادنیوز: در شرایطی که تنش ها در دریای سرخ ادامه دارد، مقام های چین و روسیه با انصار الله دیدار داشتند؛ دیدارهایی که…

    کارگزاری مفید