ادامه تبادل آتش بین حزب الله و اسرائیل/ شهادت یک رزمنده حزب الله

کدخبر: ۶۱۳۴۳۸
اقتصادنیوز: همزمان با از سر گیری تبادل آتش در مرزهای جنوب لبنان و فلسطین اشغالی، حزب‌الله لبنان بعد از ظهر امروز (شنبه) از شهادت یک رزمنده خود در حمله اسرائیل و هدف قرار دادن مجدد واحدهای توپخانه این رژیم خبر داد.
ادامه تبادل آتش بین حزب الله و اسرائیل/ شهادت یک رزمنده حزب الله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی از رزمندگان آن در حملات امروز رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

طبق گزارش روزنامه رای الیوم، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای دیگر از هدف قرار دادن واحد توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله در این باره آمده است: در حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت آنها، واحدهای توپخانه ارتش دشمن صهیونیستی در موضع نظامی «خربه ماعر» ساعت ۱۱ صبح امروز هدف حملات موشکی قرار گرفتند و اهداف مورد نظر به شکل کاملا دقیق منهدم شدند.

حزب‌الله پیش از این نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۲۳:۲۰ دقیقه جمعه شب با موشک‌های کاتیوشا (گراد) آشیانه‌های توپخانه دشمن در منطقه «دیشون» را هدف قرار دادند.

طی هفته‌های اخیر مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است. طی هفت روز آتش‌بس میان رژیم اشغالگر و مقاومت فلسطین آرامش نسبی در این منطقه حکمفرما شد، اما از روز جمعه و درپی ازسرگیری تجاوزات به نوار غزه، حملات متقابل میان حزب‌الله و رژیم اشغالگر نیز بار دیگر شدت گرفت.

رسانه‌های عبری گزارش داده‌اند که از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چند افسر و نظامی صهیونیست کشته و نیروهای اشغالگر مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شدند. تعدادی از شهرک‌نشینان هم به صورت داوطلبانه شهرک‌ها را ترک کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر توجهی به سرنوشت آنها نداشته و آنها را رها کرده‌ است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید