تیمی از موساد وارد قطر شد/ احتمال شروع مجدد آتش‌بس قوت گرفت

کدخبر: ۶۱۳۴۴۴
اقتصادنیوز: یک منبع آگاه به خبرگزاری رویترز گفت، تیمی از سازمان جاسوسی موساد در دوحه حضور دارد تا با میانجیگرهای قطری درباره شروع مجدد آتش‌بس غزه رایزنی کنند.
تیمی از موساد وارد قطر شد/ احتمال شروع مجدد آتش‌بس قوت گرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایسنا، این منبع آگاه می‌گوید که این توافق آتش‌بس با توافقی که پیشتر انجام شد، تفاوت دارد و مذاکرات میانجی‌های قطری بر روی آزادی احتمالی اسرای صهیونیستی جدید به جز زنان و کودکان تمرکز دارد.

گفته می‌شود که رژیم صهیونیستی و جنبش حماس پارامترهای جدیدی را برای آزادی اسرا و توافق آتش‌بس در نظر دارند.

بامداد جمعه آتش‌بس موقت بین جنبش حماس و اشغالگران با میانجیگری قطر و مصر پایان یافت؛ آتش‌بسی که به مدت هفت روز ادامه یافت و طی آن اسرا و بازداشت‌شدگانی مبادله شدند و کمک‌های بشردوستانه وارد نوار غزه شد.

بلافاصله پس از پایان آتش‌بس، اشغالگران جنگ خود را با غزه از صبح جمعه آغاز کردند و از صبح مناطق مختلفی را در شمال، مرکز و جنوب نوار غزه هدف قرار دادند و ده‌ها تن را شهید کرده و صدها تن زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته‌ است که به گفته مقامات فلسطینی و منابع سازمان ملل، علاوه بر یک فاجعه انسانی بی‌سابقه، زیرساخت‌های بسیاری را تخریب کرده و هزاران شهید غیرنظامی که بیشتر آن‌ها کودکان و زنان هستند، بر جای گذاشته ‌است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید