اعتراف مهم اسرائیل درباره قدرت پیچیده حماس

کدخبر: ۶۱۳۶۱۲
اقتصادنیوز : کارشناسان اسرائیل اعلام کردند که جنبش حماس «هنوز از شکست دور و آماده جنگ برای یک دوره طولانی» است.
 اعتراف مهم اسرائیل درباره قدرت پیچیده حماس

 به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، کارشناسان رژیم صهیونیستی به رادیو این رژیم اعلام کردند: حماس از شکست دور و آماده ادامه جنگ برای یک دوره طولانی است. یحیی السنوار، رئیس حماس در غزه همچنان کنترل امور را در دست دارد و وضعیت را او اداره می‌کند.

فرمانده نیروی زرهی در ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفت: نیروهای ما آماده گسترش عملیات زمینی به مناطق دیگری از غزه هستند.

انتقاد تند سناتور آمریکایی از اسرائیل

پیش از این دنیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: حماس از نظر اطلاعاتی بر اسرائیل برتری یافته‌است و جنگ طولانی خواهد بود. حماس مناطق نوار غزه را به خوبی می‌شناسد و توانایی‌های پیچیده‌ای در زیر زمین دارد. مناطقی وجود دارند که ارتش نمی‌تواند وارد آنها شود.

همچنین اخیرا مرکز پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: جنبش حماس در نهایت در جنگ دیگری بر اسرائیل پیروز شد و موفق شد با کل اسرائیل بازی کند.

این مرکز اعلام کرد، حماس بار دیگر موفق شد تا رژیم صهیونیستی را به تمسخر گرفته و در زمینه تاثیر بر مردم به دستاوردهایی برسد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که برخلاف ادعاهای اخیر ارتش این رژیم حماس همچنان کنترل قوی بر مناطق دارد و این مناطق تنها شامل مناطق جنوب نوار غزه نیست.

اسامه حمدان، از رهبران جنبش حماس تأکید کرده بود که ارتش رژیم صهیونیستی در ۸۰ درصد خاک غزه قدم نگذاشته‌ است. حدود ۱۰۰۰ سرباز مجروح اسرائیلی در غزه هستند که از جمله آنها ۲۰۰ تن جراحت‌های خطرناکی دارند.

رژیم اشغالگر امروز (یکشنبه) برای سومین روز پس از شکست مذاکرات برای تمدید آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و حماس، مناطق وسیعی در نوار غزه را بمباران کرد، در حالی که میانجی‌ها تاکید کردند که بمباران اشغالگران تلاش‌ها برای توقف مجدد عملیات نظامی را پیچیده می‌کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید