لشکرکشی بریتانیا به خاورمیانه /ادعای جدید انگلیس علیه ایران

کدخبر: ۶۱۴۱۰۴
اقتصادنیوز : بریتانیا در حال بررسی ارسال کشتی پشتیبانی نظامی به خاورمیانه به بهانه کمک به افزایش امدادرسانی دریایی است.
لشکرکشی بریتانیا به خاورمیانه /ادعای جدید انگلیس علیه ایران

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از اکوایران، بریتانیا در حال بررسی ارسال کشتی پشتیبانی نظامی به خاورمیانه به بهانه کمک به افزایش امدادرسانی دریایی است.

 
بنا بر گزارش الجزیره، به گفته گرانت شاپس، وزیر دفاع بریتانیا، این کشور در حال بررسی ارسال کشتی پشتیبانی نظامی RFA Lyme Bay برای ارائه کمک‌های پزشکی و بشردوستانه به خاورمیانه است.

رهبر سابق حزب کارگر انگلیس: اسرائیل به دنبال کوچ اجباری مردم غزه به صحرای سیناست

شاپس هم‌چنین در سخنانی با اشاره به استقرار نظامی بریتانیا در خاورمیانه گفت: «من آسمان و زمین را به هم می‌دوزم تا گروگان‌هایمان را به خانه بیاورم و وزارت دفاع بریتانیا پروازهای نظارتی را بر فراز مدیترانه شرقی انجام خواهد داد، از جمله در حریم هوایی اسرائیل و غزه». او افزود که هواپیمای جاسوسی بریتانیا «بدون سرنشین» خواهد بود.

این اعلام دولت بریتانیا در حالی اتفاق افتاده که اخیرا تنش‌های دریایی منطقه بالاخص در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب افزایش یافته است.

در همین شرایط، وزارت امور خارجه انگلیس با صدور بیانیه‌ای حمله به کشتی‌ها در دریای سرخ را محکوم کرد و با تکرار ادعاهای بی‌اساس درباره ارتباط ایران با عملیات گروه‌های مقاومت در منطقه، مدعی شد که مسئولیت این حملات بر عهده ایران است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید