حماس بلای جان نظامیان اسرائیلی/ اعتراف رئیس ارتش اسرائیل به بی‌اطلاعی از مکان اسرا

کدخبر: ۶۱۴۱۴۱
اقتصادنیوز: رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل گفت که هدف ارتش این رژیم دست یافتن به رهبر جنبش حماس در نوار غزه است.
حماس بلای جان نظامیان اسرائیلی/ اعتراف رئیس ارتش اسرائیل به بی‌اطلاعی از مکان اسرا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  فارس، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی هیچ اطلاعی در خصوص مکان حضور اُسرا نداشته و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد که به آنها آسیبی نرسد.

آخرین موضع اسرائیل در مورد جنگ غزه/ گالانت: هدف ما نابودی حماس است

وی در ادامه سخنانش گفت: «مرحله سوم عملیات زمینی در غزه را آغاز کرده و بر مراکز حماس در شمال این منطقه سیطره یافتیم».

هالوی اضافه کرد: «کسانی که معتقد بودند ارتش جنگ را پس از آتش‌بس از سر نمی‌گیرد اشتباه کرده است».

حمله سنگین حماس به اتاق فرماندهی اسرائیل/ مقر ارتش موشک باران شد

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر هدف نیروهای این رژیم را دست یافتن به یحیی السنوار، رهبر جنبش حماس در غزه عنوان کرد

وی مدعی شد که نیروهای این رژیم آماده بازگرداندن ربوده شدگان و نابودی حماس بوده و نیروهای این رژیم علیه هر کسی که شهروندان رژیم صهیونیستی را هدف قرار می‌دهند اقدام خواهد کرد.

هالوی اذعان کرد که این رژیم بیش از 1200 فلسطینی را در کرانه باختری دستگیر کرده و تعداد زیادی را نیز در این منطقه کشته است.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: «ارتش با تمام فرماندهان و نظامیانش در تلاش برای تحقق اهداف جنگ و ایجاد امنیت است».

وی با اشاره به شکست این رژیم در 7 اکتبر گفت که تمام نظامیان تلاش خواهند کرد تا اشتباهات ایجاد شده در هفتم اکتبر تصحیح شود.

«دانیال هانگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز روز یکشنبه در کنفرانس خبری گفت که ارتش این رژیم شبانه روز تلاش خواهد کرد تا به یحیی السنوار دست یابد.

پیشتر نیز رسانه‌های اسرائیلی، «یحیی السنوار»، رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه، را «بلای جان اسرائیلی‌ها» توصیف و تاکید کردند که «حماس موفق شده است، نشان دهد در شمال نوار غزه شکست نخورده است».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید