جمهوری اسلامی:

دستاوردهای دولت قبل را بنام دولت فعلی سند می زنند، فساد های این دولت را به حساب آن دولت می گذارند!

کدخبر: ۶۱۴۱۷۰
اقتصادنیوز: جمهوری اسلامی در یادداشتی به انتقاد از روند تبلیغاتی دولت ابراهیم رئیسی پرداخت.
دستاوردهای دولت قبل را بنام دولت فعلی سند می زنند، فساد های این دولت را به حساب آن دولت می گذارند!

به گزارش اقتصادنیوز در این مطلب آمده است: ما مردم به کما رفته ایم. اگر نه این بود، خبر فسادِ بیش از 3 میلیارد دلاری چای، زلزله هزارریشتری ایجاد می‌کرد و همه چیز را به هم می‌ریخت. بلیه‌ای بدتر از کما، یقه ما را گرفته است. پدیده خطرناکتر از کما، عادی شدن مسائلی از این دست است. "عادی شدنِ فساد" آن هم در این اندازه.

اگر کما بود این امید وجود داشت که در خروج از وضعیت،" مردی از خویش برون آید و کاری بکند" اما وقتی مسئله عادی می‌شود، همه عادت می‌کنند و ترک عادت را هم موجبِ مرض می‌شمارند. چنین می‌شود که می‌بینیم پرونده از پی پرونده شکل می‌گیرد، خبر از پی خبر هم می‌آید و گاه به اعدامِ فرد هم منتهی می‌شود اما نتیجه می‌شود این که انگار اتفاقی نیفتاده، هر که می‌آید، باید رکورد مفسد قبلی را بزند!

 حرف از سه میلیارد و 370 میلیون دلار است در فسادِ واردات چای. به واقع این چای خیلی گران تمام شد برای ما.

امید واریم مسئولانِ محترمِ دولت، صریح و شفاف توضیح دهند برای افکار عمومی و مسئولانِ محترمِ قضایی، صریح و سریع و عادلانه پرونده را چنان به سرانجام برسانند که دیگر کسی جرات آغاز ماجراهایی از این دست به خود ندهد. ان‌شاالله چنین شود هرچند از گفته‌هایی که می‌شنویم، چنین نمی‌توان برداشت کرد.

باز هم قصه "کی بود، کی بود من نبودم" است. باز آدرس اشتباهی می‌دهند. فساد سال 1402 را به دولتی می‌بندند که 12 مرداد 1400 همه چیز را تحویل داده است. آن هم توسط کسانی که واردات واکسن‌های کرونا در اوایل دولت را- که دولت قبل خریده بود- به نام خود سند می‌زنند. بگذریم، برای ما مردم مهم نیست سهم هر دولت در این فساد چقدر است. مهم این است که این دست‌های فاسد قطع شوند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید