خان یونس و غزه زیر بمباران بی امان تل آویو / ممانعت اسرائیل از تدفین 100 جان باخته در بیمارستان + فیلم

کدخبر: ۶۱۴۲۶۹
اقتصادنیوز :منابع خبری از بمباران شدید شهرهای خانیونس و غزه و وجود بیش از ۱۰۰ شهید در بیمارستان «کمال عدوان» در شمال غزه خبر دادند که اسرائیل اجازه دفن کردن آن‌ها را نمی‌دهد.
خان یونس و غزه زیر بمباران بی امان تل آویو / ممانعت اسرائیل از تدفین 100 جان باخته در بیمارستان + فیلم

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا  ، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطق مختلف خانیونس در جنوب غزه را بمباران کردند که بر اثر این حمله ، عده ای از زنان و کودکان و سالخوردگان مجروح شدند.

در همین حال، در حمله جنگنده‌های صهیونیستی به منزلی در خیابان النفق در شهر غزه، دست‌کم ۱۰ نفر شهید شدند.

منابع خبری اعلام کردند که طی ساعات گذشته، ۷شهید و ۵۹ مجروح به بیمارستان اروپایی غزه واقع در خانیونس انتقال داده شدند.

منابع الجزیره نیز اعلام کردند که در جریان حملات صهیونیست‌ها به مناطق معن و بنی سهیلا و معسکر در خانیونس۶ نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش این منابع، در جریان بمباران منزل خانواده العجیلی در نزدیکی منطقه اصدا در شمال غربی خانیونس ۱۰ نفر مجروح شدند.

از سوی دیگر، مدیرکل وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ پیکر شهید در داخل بیمارستان کمال عدوان وجود دارد که رژیم صهیونیستی اجازه دفن آن‌ها را نمی‌دهد و شمال نوار غزه به طور کامل خدمات بهداشتی ندارد.

بیانیه مهم وزارت بهداشت غزه / شلیک 70 گلوله توپ به بیمارستان عدوان

به گزارش ایرنا، سازمان عفو بین الملل در تازه ترین گزارش تحقیقاتی خود از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه تصریح کرد که این رژیم با استفاده از سلاح های آمریکایی در این حملات، مرتکب جنایات جنگی شده است.

سازمان عفو بین‌الملل بر اساس این تحقیقات، به این نتیجه رسیده که ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل در دو حمله هوایی مرگبار و غیرقانونی به خانه‌های غیرنظامیان در نوار غزه از مهمات ساخت آمریکا استفاده و واشنگتن بصورت مستقیم در این حمله مشارکت کرده است.

این سازمان اعلام کرده که در تحقیقاتش به این نتیجه رسیده که این دو حمله هوایی حملات مستقیمی بوده اند که غیرنظامیان را هدف قرار داده و به همین دلیل این سازمان خواستار بررسی این حملات به عنوان «جنایت جنگی» شده است.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید