شگردهای جنگی القسام برای نابودی اسرائیل

کدخبر: ۶۱۴۵۲۶
اقتصادنیوز: سخنگوی گردان‌های القسام با اشاره به کشته شدن نظامیان اسرائیلی در درگیریهای غزه، به بمب‌گذاری ورودی تونلها و منازل اشاره کرد و گفت که در جریان این اقدام، چند نظامی اسرائیلی کشته شدند.
شگردهای جنگی القسام برای نابودی اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، ابوعبیده سخنگوی گردانهای القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- خبر داد که طی سه روز گذشته، ۱۳۵ خودروی نظامی صهیونیستها را در محورهای مختلف نوار غزه منهدم کرده‌اند.

وی با اشاره به کشته و زخمی شدن دهها نظامی اسرائیلی، به بمب‌گذاری ورودی تونلها و منازل اشاره کرد و گفت که در جریان این اقدام، چند نظامی اسرائیلی کشته شدند.

خبر مرتبط
در ادامه حملات القسام: پسر ژنرال ارشد اسرائیلی کشته شد

اقتصادنیوز: منابع اسرائیلی خبر دادند که در درگیری‌های امروز، پسر ژنرال ارشد این رژیم و رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش کشته شده است.

سخنگوی القسام با بیان اینکه نظامیان اسرائیلی هدف بمبهای ضد نفر نیز قرار گرفته‌اند، گفت: نیروهای مقاومت، تجمعهای نظامی را هدف خمپاره و راکتهای با بُرد کوتاه قرار دادند و عمق رژیم صهیونیستی را راکت‌باران کردند.

اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس تأکید کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا مسئول جنایات علیه ملت فلسطین در غزه هستند.

خبر مرتبط
ارتش اسرائیل زیر آتش القسام / دو نفربر دیگر هم منهدم شد

گردان‌های القسام اعلام کردند که دو نفربر و یک تانک ارتش اسرائیل را هدف قرار دادند.

حمدان خطاب به خانواده‌های اسرای اسرائیلی نیز گفت: به خانواده‌های اسرا می‌گوییم که تداوم جنایات ارتش اسرائیل باعث نخواهد شد که نزدیکان شما بازگردند.

وی با بیان اینکه وضعیت مقاومت فلسطین خوب است و با قدرت به عملیات طوفان الاقصی ادامه می‌دهد، گفت: دشمن صهیونیستی به شکستهای خود اعتراف نمی‌کند و تعداد واقعی تلفات را اعلام نمی‌کند.

خبر مرتبط
حملات راکتی القسام به اسرائیل/ تل‌آویو موشک‌باران شد

گردان‌های القسام از حمله موشکی مجدد به تل آویو در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز به کشته شدن دو نفر از نیروهای خود اعتراف کرد. رسانه‌های اسرائیلی گفتند که یکی از این دو فرد، پسر «گادی آیزنکوت» عضو شورای جنگ، عضو کنست (پارلمان) و رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش این رژیم است.

علاوه بر این چهار نیروی ارتش هم  در شمال غزه، «بشدت» مجروح شده‌اند. طبق بیانیه ارتش اسرائیل، سه نیروی احتیاط از تیپ چتربازان و یک نیروی احتیاط از گردان ۷۰۰۸ دچار جراحت خطرناک شده‌اند.  

طبق آمار رسمی ارتش رژیم صهیونیستی که منابع غیررسمی آن را حداقل دو سه برابر بیشتر می‌دانند، شمار تلفات این ارتش از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی در هفتم اکتبر تاکنون به ۴۱۳ نفر رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید