اعتراف اسرائیل به کشته شدن 22 نظامی خود از آغاز حمله زمینی به غزه

کدخبر: ۶۱۴۶۲۲
اقتصادنیوز : رسانه‌های اسرائیل از هلاکت ۲۲ نظامی رژیم اشغالگر قدس از آغاز عملیات زمینی ارتش این رژیم از یک هفته پیش تاکنون خبر داد.
 اعتراف اسرائیل به کشته شدن  22 نظامی خود از آغاز حمله زمینی به غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،  رسانه‌های صهیونیست در حالی این خبر را اعلام کرداند که گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس صبح امروز جمعه اعلام کرد در جریان تلاش یک گروه از نیروهای اشغالگر برای آزادسازی یک اسیر صهیونیست نزد مقاومت در غزه، اسیر نظامی مذکور به هلاکت رسید.

فوری / حمله سایبری به آرشیو کابینه اسرائیل

گردان‌های القسام با انتشار بیانیه کوتاهی اعلام کردند: نیروهای مجاهد القسام بامداد امروز تلاش صهیونیست‌ها را برای رسیدن محل نگهداری یک اسیر صهیونیست ناکام گذاشتند.

القسام می‌افزاید: نیروهای مقاومت، متوجه تلاش یک نیروی نظامی صهیونیست‌ها برای آزادی «ساعر باروخ»، نظامی اسیر صهیونیست شدند، اما نتیجه درگیری القسام با آنها چیزی جز هلاکت و زخمی‌شدن کلیه افراد این نیرو نبود.

در ادامه بیانیه القسام آمده است: هواپیماهای رژیم اشغالگر برای پوشش دادن عقب‌نشینی این نیرو، اقدام به بمباران منطقه کرد. اما در جریان درگیری نیروهای مقاومت با نظامیان اشغالگر، «ساعر باروخ»، نظامی اسیر صهیونیست دارای کارت شناسایی شماره ۲۰۷۷۷۵۰۳۲ به هلاکت رسید. همچنین سلاح یکی از نیروهای متجاوز و دستگاه بی‌سیم نیروی ویژه صهیونیست‌ها نیز به غنیمت گرفته شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید