زلنسکی به آمریکا سفر می‌کند/ برنامه رئیس جمهوری اوکراین برای سخنرانی در سنا

کدخبر: ۶۱۵۱۲۹
رئیس جمهوی اوکراین به زودی به آمریکا سفر می‌کند تا در مجلس سنا سخنرانی کند.
زلنسکی به آمریکا سفر می‌کند/ برنامه رئیس جمهوری اوکراین برای سخنرانی در سنا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رئیس جمهور اوکراین قرار است به آمریکا سفر کند. بر اساس بیانیه منتشر شده در وب سایت دفتر ریاست جمهوری اوکراین، «ولادیمیر زلنسکی»، رئیس جمهور اوکراین روز ۱۱ دسامبر برای سفر به آمریکا راهی واشنگتن خواهد شد.

بر اساس این بیانیه، «ولادیمیر زلنسکی»، رئیس جمهور اوکراین در ۱۱ دسامبر سفر کاری خود را به ایالات متحده آمریکا آغاز خواهد کرد و در این سفر با «جو بایدن»، رئیس جمهور و برخی دیگر از مقامات آمریکایی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

گفته می‌شود ادامه همکاری‌های اوکراین و آمریکا در حوزه نظامی، به‌ویژه پروژه‌های مشترک ساخت تسلیحات و سامانه‌های پدافند هوایی و هماهنگی تلاش‌های دو کشور از موضوعات کلیدی این مذاکرات است.

همچنین در این سفر قرار است رئیس جمهور اوکراین در سنای آمریکا سخنرانی کند. در همین ارتباط نیز، «چاک شومر»، رهبر اکثریت دموکرات و «میچ مک کانل»، رهبر جمهوری خواهان از ولادیمیر زلنسکی دعوت کرده اند تا در جلسه سناتورها در صبح روز سه شنبه سخنرانی کند.

یکی از دستیاران رئیس سنا به خبرنگاران گفت که «ولادیمیر زلنسکی»، رئیس جمهور اوکراین برای سخنرانی در مجلس سنای آمریکا در ۱۲ دسامبر دعوت شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۰ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید