هشدار سخنگوی گردان‌های القسام: هیچ اسیری بدون مذاکره آزاد نمی‌شود

کدخبر: ۶۱۵۱۳۷
سخنگوی گردان‌های القسام هشدار داد که هیچ یک از اسیران دشمن جز از طریق مبادله آزاد نمی‌شوند
هشدار سخنگوی گردان‌های القسام: هیچ اسیری بدون مذاکره آزاد نمی‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  «ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های القسام در یک سخنرانی ضبط شده گفت: حال رزمندگان مقاومت القسام خوب و صفوف آنها منسجم و قوی است و هزاران نفر از آنها منتظرند تا در جنگ نقش آفرینی کنند.

سخنگوی نظامی گردان‌های القسام افزود: رزمندگان ما توانسته اند نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل را در مناطق قدیم و جدید مورد هجوم هدف قرار دهند.

وی اشاره کرد که رزمندگان مقاومت القسام توانستند بیش از ۱۸۰ خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را در مناطق الشجاعیه، الزیتون، الشیخ رضوان و اردوگاه جبالیا، بیت لاهیا، شرق دیرالبلاح و شرق و شمال خان یونس در جنوب نوار غزه از بین ببرند.

ابوعبیده افزود: رزمندگان القسام با راکت های «الیاسین»، نارنجک های شوکر و عملیات چریکی به نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل حمله کردند و علیه آنها عملیات های ویژه ای را انجام دادند که این عملیات ها از ایجاد کمین تا مقابله با آنها با اسلحله مسلسل و نارنجک های شخصی متفاوت بود. ضمن آنکه رزمندگان مقاومت فلسطین توانستند آنها را در تله های از پیش طراحی شده به دام اندازند .

وی گفت: گردان های القسام توانست با گلوله های خمپاره و سامانه پرتاب موشک به نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی حمله کند و شهرهای اشغالی را با ده ها موشک هدف قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل تلفات سنگینی را متحمل شدند و بیشتر اعضای القسام به سلامت به مواضع خود بازگشتند، افزود: رجزخوانی‌های مکرر مقامات رژیم صهیونیستی درباره هدف قراردادن نیروهای مقاومت در غزه برای این رژیم تنها مصرف داخلی دارد.

سخنگوی نظامی گردان‌های القسام با تعجب گفت: رژیم اشغالگری که نتوانست حماس و گردان های القسام را در کرانه باختری و قدس از بین ببرد، آیا قادر به از بین بردن آن در غزه خواهد بود؟.

ابوعبیده اظهار داشت که رژیم اشغالگر اسرائیل همچنان در کرانه باختری ضربات دردناکی می خورد که آخرین آن چند روز پیش در قدس اتفاق افتاد و آنچه در راه است، بزرگتر خواهد بود.

ابوعبیده درباره ناتوانی نظامیان رژیم صهیونیستی در آزادسازی یک اسیر اسرائیلی در ۲ روز قبل گفت که نه «نتانیاهو»، نه کابینه او و نه صهیونیست‌های کاخ سفید نمی‌توانند یک سرباز اسرائیلی را از دست گردان‌های القسام آزاد کنند و عملیات نافرجام آزادسازی یک اسیر صهیونیستی در ۲ روز قبل، این را ثابت کرد.

ابوعبیده با بیان اینکه آتش بس موقت صداقت گروه مقاومت القسام و دروغ های اشغالگران اسرائیلی را ثابت کرد، افزود: هیچ یک از اسیران دشمن جز از طریق مبادله آزاد نشده اند و نخواهند شد.

سخنگوی نظامی القسام از مبارزان فلسطینی در همه جا، مردان آزاده در کشورهای اسلامی و کسانی که اشغالگری را در سراسر جهان رد می کنند، خواست برای پاسخگو کردن دشمن تلاش و با برگزاری تظاهرات اوضاع دشمن صهیونیستی را بر هم بزنند.

ابوعبیده گفت که رژیم اشغالگر اسرائیل به انتقام کورکورانه از غیرنظامیان و تخریب زیرساخت ها از طریق یک جنگ وحشیانه و شنیع که تنها دستاورد برای رهبران این رژیم اشغالگر است و به آن افتخار می کنند، ادامه می دهد.

وی با تاکید بر اینکه آنچه دشمن به آن دست می یابد، تخریب و کشتار بی رویه است، اظهار داشت: دشمن صهیونیستی در شمال و جنوب نوار غزه شکست خورده است و هر زمان که به منطقه دیگری نفوذ کند، شکست دیگری متحمل خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید