نتانیاهو جرات ندارد از خانه خارج شود!

کدخبر: ۶۱۵۲۵۲
اقتصادنیوز:رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند نتانیاهو، همسرش و وزرای کابینه‌اش از ترس خشم اسرائیلی ها از خانه بیرون نمی‌روند.
نتانیاهو جرات ندارد از خانه خارج شود!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بیشتر توجه رسانه‌ها در رژیم صهیونیستی بر ارزیابی عملکرد ارتش در جنگ با غزه متمرکز شده درحالیکه اخبار حاکی از آن است که تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها در میان صفوف آن افزایش یافته است.  

خبر مرتبط
حیات نتانیاهو به مو بند است!/ آینده سیاسی آقای نخست وزیر

اقتصادنیوز: نتانیاهو در حالی که در یک قدمی محاکمه قرار دارد، درگیر پس لرزه های جنگ در غزه است؛ علاوه بر این، او مغضوب کابینه جنگی است و حزب لیکود. از همین رو سرنوشت و حیات سیاسی اش را در دستان راست افراطی قرار داده است.

براساس گزارش الجزیره، رسانه‌های صهیونیستی بر افزایش تعداد کشته‌ها در میان ارتش و احتیاط شدید دولت در مورد انتشار این اعداد تمرکز کردند. یعقوب بورووسکی، افسر بازنشسته ارتش صهیونیستی در این خصوص گفت: ما نه در تور هستیم و نه در نزاع، بلکه در جنگی طولانی و دشوار هستیم که هزینه‌های بسیار بالایی دارد.

خبر مرتبط
رجزخوانی نتانیاهو برای حماس/ تا حماس را نابود نکنیم، جنگ ادامه دارد

اقتصادنیوز:نخست وزیر اسرائیل در آغاز جلسه کابینه خود گفت: اینکه برای از بین بردن حماس از اسرائیل حمایت کنند و در عین حال برای پایان دادن به جنگ بر اسرائیل اعمال فشار کنند، غیرممکن است.

در همین حال کوبی سینکلر، تحلیلگر نظامی گفت که نیرو‌های ارتش در حین حضور در شمال غزه یکی از جنگجویان مقاومت را دیدند که داخل یکی از خانه‌های غزه درحال ترتیب کار‌ها است و یک فروند هواپیمای آپاچی که نزدیک آن‌ها بود برای مقابله با او فرستاده شد و خانه‌ای را که در آن بود بمباران کردند، اما سربازان صهیونیست اشتباه کردند، زیرا آن نیروی خودی بود.

وی افزود: جنگ در داخل مناطق مسکونی هزینه دارد که من معتقدم آن‌ها بررسی خواهند کرد، زیرا نتیجه آن دشوار است و باید بررسی شود.

خبر مرتبط
تظاهرات گسترده شهرک‌نشینان اسرائیلی علیه نتانیاهو/ ادامه اعتراضات به آزاد نشدن اسرا

شب گذشته شهرک‌نشینان معترض به آزادنشدن اسرای اسرائیلی با برگزاری تظاهراتی در تل‌آویو و حیفا، خواستار کناره‌گیری نخست وزیر اسرائیل شدند.

گادی یارکونی، رئیس شورای منطقه در شهرک اشکول به کانال ۱۳ این رژیم گفت: اسرائیل ۱۳۷ اسیر و ۱۳۴۷ کشته، تعداد زیادی از سربازانی که در جریان نبرد‌ها کشته شده اند و تعداد آن‌ها مشخص نیست و ۲۰۰۰ سرباز دارد که دارای معلولیت‌های مختلف هستند و هر کدام یک خانواده دارند.

بخاطر دلایلی که ذکر شد رسانه‌های صهیونیستی معتقدند که نتانیاهو، همسرش، پسرش و وزرای کابینه‌ی او توان خروج از خانه را ندارند، زیرا از خشم و اعتراض شهرک‌نشینان صهیونیست در هراس هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید