حمله موشکی حزب الله به مقر ارتش اسرائیل

کدخبر: ۶۱۵۵۰۴
​ اقتصادنیوز:منابع خبری بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) از حمله موشکی به چند موضع نظامی ارتش اسرائیل در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.
حمله موشکی حزب الله به مقر ارتش اسرائیل

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شبکه خبری المیادین اعلام کرد که موضع نظامی «جل العلام» دو بار طی امروز هدف حمله موشکی قرار گرفت. منابع میدانی نیز گزارش داد: دو موضع دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در تپه های «کفرشوبا» و مزارع اشغالی «شبعا» هدف حمله مستقیم از لبنان قرار گرفت.

خبر مرتبط
حمله حزب الله لبنان به مقر نظامیان اسرائیل/ شلیک سه موشک هدایت شونده به شهرک المطله

نیروهای مقاومت اسلامی لبنان مقر نظامیان اسرائیلی را هدف قرار دادند.

همچنین اعلام کرد که در پی حمله موشکی از خاک لبنان، آژیرهای خطر در شهر «عکا» در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده است. در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی نیز با انجام حملات توپخانه‌ای شهرک «الناقوره» در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

در همین حال، یونیفل از نیروهای خود خواست که تدابیر حفاظتی لازم را برای جلوگیری از آسیب وارد شدن به آنها در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی اتخاذ کنند.

طی هفته‌های اخیر مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است. طی هفت روز آتش‌بس میان رژیم اشغالگر و مقاومت فلسطین آرامش نسبی در این منطقه حکم‌فرما شد، اما در پی ازسرگیری تجاوزات به نوار غزه، حملات متقابل میان حزب‌الله و رژیم اشغالگر نیز بار دیگر شدت گرفت.

رسانه‌های عبری گزارش داده‌اند که از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چند افسر و نظامی صهیونیست کشته و نیروهای اشغالگر مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شدند. تعدادی از شهرک‌نشینان هم به صورت داوطلبانه شهرک‌ها را ترک کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر توجهی به سرنوشت آنها نداشته و آنها را رها کرده‌ است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید