در مقوله حجاب ،مسئولان راضی شده اند پوشش زنان به قبل از پاییز 1401 برگردد اما موفق نمی شوند

کدخبر: ۶۱۵۵۹۱
اقتصادنیوز: سال‌هاست که عده بسیاری تلاش دارند به صاحبان قدرت در کشورمان توضیح دهند، آنچه در اداره کشور انجام می‌دهید سبب بروز فساد و بحران‌های غیرقابل حل می‌شود و کشور را به مسیری بی‌بازگشت می‌برد. اما این همه اصرار ثمری نداشته و در، همچنان بر همان پاشنه که تاکنون بوده، می‌چرخد.
در مقوله حجاب ،مسئولان راضی شده اند پوشش زنان به قبل از پاییز 1401 برگردد اما موفق نمی شوند

به گزارش اقتصادنیوز روزنامه اعتماددر این باره نوشت:  مثلا کم نبوده‌اند کسانی که از خیلی سال پیش به حاکمان کشور گفته‌اند آنچه در موضوع حجاب و برخوردهایی که نهادهای قدرت انجام می‌دهند، عوارضی به دنبال دارد که به ایجاد شکاف بین جامعه و حاکمیت منجر می‌شود و نهایتا این شکاف به تعارض خواهد انجامید که بالاخره هم چنین شد و شد آنچه سال گذشته شد .

جامعه‌ای که چهار دهه، بالاخره به هر شکلی بود، صورتی از حجاب را رعایت می‌کرد، در دوره‌ای که به دوران حاکمیت یکدست معروف شده و همه قوا در اختیار آنهایی است که خود را متدین‌ترین اقشار این کشور می‌دانند و بر حفظ ظواهر دینی بسیار تاکید دارند، ناگهان آن شد که امروز در معابر و کوچه و خیابان می‌بینیم و کار به جایی رسیده که همه نهادها تلاش می‌کنند وضعیت جامعه را به قبل از استقرار این حاکمیت یکدست برگردانند و نمی‌شود.

مثلا کار به جایی رسیده که برای نمونه در مساله حجاب‌بان‌ها که بی‌تاثیری‌اش در بازگشت به گذشته معلوم است، هم حمایت نهادهای حاکمیتی را شاهدیم و هم همان نهادهای حامی می‌گویند این ربطی به ما ندارد و وجودش را گردن نمی‌گیرند و انتظار دارند جامعه هم باور کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید