انتقاد شدید روزنامه حامی رئیسی از چادری‌هایی که آرایش دارند و دوچرخه سوار می‌شوند

کدخبر: ۶۱۵۸۳۱
اقصادنیوز: جوان روزنامه حامی ابراهیم رئیسی از رفتار برخی خانمهایی که چادر می پوشند انتقاد کد.
انتقاد شدید روزنامه حامی رئیسی از چادری‌هایی که آرایش دارند و دوچرخه سوار می‌شوند

به گزارش اقتصادنیوز روزنامه جوان نوشت:این روز‌ها بسیاری از افراد نه تنها چادر بلکه حجاب را هم مایه تبرج قرار دادند. با حجاب است، اما آرایش غلیظ دارد، سلفی دو نفره خود را با آقایی در فضای مجازی به نمایش می‌گذارد، کنار فرد بی‌حجاب عکس عادی می‌اندازد، انواع کاشت ناخن، مژه و... را انجام می‌دهد، دوچرخه سواری و ساحل شمال و کیش تفریحات خود را به اشتراک می‌گذارد، سگ و گربه را به عنوان مونس و همدم معرفی می‌کند. حجاب دارد، اما هر رفتار منافی اصل و فرهنگ حجاب را انجام می‌دهد.

این روز‌ها حجاب استایل‌ها هم با ترویج اشرافی‌گری فرهنگ مصرف‌گرایی و زندگی کالایی را هر روز بیشتر از قبل پر رنگ می‌کنند. عکس گرفتن با فلان برند گوشی و نمایش خود و دارایی و ثروت تنها گوشه‌ای از این ماجراست که همه با آن آشنا هستیم.

به تازگی مرز‌های جدیدی هم به واسطه همین افراد در حال جابه‌جایی است که فتوا می‌دهند و موضوعات مذهبی را در قامت کارشناس تحلیل و ارزیابی می‌کنند و در سبک و سیاق دلخواه به خورد افرادی می‌دهند که چشم‌شان به نمایش همین افراد است.

ساده باید حرف زد. مبنای این روز‌های چنین افرادی در چشم بودن است در حالی‌که مبنای حجاب اتفاقاً در چشم نبودن است. چه بسا که می‌توان با پوشش کامل آنچنان حیا و نجابتی داشت که کسی جسارت نگاه سبک به فرد نداشته باشد و برعکس آن نیز صادق است.

کسی که با تمسخر چادر، صرفاً به پوشش مو بسنده و از راه دلبری و عشوه‌گری کسب درآمد می‌کند نشانه‌ای از حجاب فاطمی ندارد. خلاصه حرف این است که چادر حرمت دارد و اگر سر می‌کنیم باید حرمت آن را حفظ کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید