ترامپ در 7 ایالت از بایدن پیشی گرفت

کدخبر: ۶۱۵۹۱۹
اقتصادنیوز: طبق یک نظرسنجی جدید، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در هفت ایالت مهم انتخاباتی از جو بایدن رئیس ‌جمهور فعلی این کشور پیشی گرفته است.
ترامپ در 7 ایالت از بایدن پیشی گرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، این نظرسنجی که روز پنجشنبه توسط مورنینگ کنسلت و بلومبرگ نیوز منتشر شد، نشان داد که بایدن با میانگین ۵.۲۸ امتیاز در هفت ایالت مهم کارولینای شمالی، جورجیا، ویسکانسین، نوادا، میشیگان، آریزونا و پنسیلوانیا، از ترامپ عقب تر است.

خبر مرتبط
ترامپ بایدن را زیر سوال برد/ جو بایدن بدترین رئیس‌جمهور آمریکاست

اقتصادنیوز:دونالد ترامپ در گردهمایی انتخاباتی خود اظهار داشت که جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور «بدترین رئیس‌جمهوری است که تا به حال داشته‌ایم».

ترامپ در ایالت کارولینای شمالی با ۱۱ امتیاز بالاترین برتری خود را نسبت به بایدن داشت و پس از آن، در جورجیا با ۷ امتیاز در رده بعدی قرار داشت.

نظرسنجی ها نشان دادند که ترامپ در ویسکانسین با ۶ امتیاز و نوادا با ۵ امتیاز پیشتاز است. کمترین برتری ترامپ در مقابل بایدن در ایالت های میشیگان و آریزونا است که امتیاز وی به ترتیب ۴ و ۳ است.

خبر مرتبط
​جزئیات نظر سنجی جدید انتخابات 2024 آمریکا ترامپ یا جوبایدن ؟

​ اقتصادنیوز:نظرسنجی جدید رویترز/ایپسوس حاکی از برتری دونالد ترامپ در میان دیگر نامزدهای حزب جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده آمریکا است.

نتایج این نظرسنجی از یک انتخابات فرضی است که شامل بایدن و ترامپ به عنوان نامزدهای پیشتاز احزاب دموکرات و جمهوری خواه و همچنین رابرت اف کندی جونیور، کورنل وست و جیل استاین نامزدهای حزب ثالث می شود.

خبر مرتبط
سورپرایز ترامپ برای آمریکا/ احتمال خروج واشتنگتن از ناتو!

اقتصادنیوز: به ادعای یک روزنامه آمریکایی پیروزی احتمالی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا در انتخابات ۲۰۲۴ ممکن است به خروج واشنگتن از ناتو منجر شود.

این نظرسنجی نشان داد که کندی تقریباً از هر ۱۰ رای دهنده در سراسر ایالت های مهم ۱ رای بدست آورد، در حالی که ۱ تا ۲ درصد از رای دهندگان در هر ایالت به وست، ۱ تا ۳ درصد به جیل استاین و ۱ تا ۳ درصد به نامزد ناشناخته رای دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید