حمله مقاومت اسلامی به پایگاه آمریکا در عین‌السد

کدخبر: ۶۱۵۹۹۱
اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق بامداد جمعه اعلام کرد در واکنش به جنایت علیه فلسطینی‌ها درغزه پایگاه آمریکا در عین‌الاسد را هدف قرار داده است.
حمله مقاومت اسلامی به پایگاه آمریکا در عین‌السد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  فارس، مقاومت اسلامی عراق بامداد جمعه اعلام کرد در واکنش به جنایت علیه فلسطینی‌ها درغزه پایگاه آمریکا در عین‌الاسد را هدف قرار داده است. 

از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ده‌ها پایگاه آمریکا در منطقه هدف قرار گرفته‌اند. مقاومت عراق آمریکا را مسئول اصلی حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین می‌داند.

خبر مرتبط
آمریکا خطاب به عراق: درباره حملات به نیروهای ما اقدام کنید

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ما به صراحت به مقامات عراقی اعلام کرده‌ایم که انتظار داریم دولت عراق در خصوص حملات به نیروهای آمریکایی و سفارت آمریکا اقدام کند و اگر این کار را انجام ندهند ما در انجام اقدام لازم برای محافظت از نیروهای خود و منافع آمریکا تردید نخواهیم کرد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی عملیات موسوم به «طوفان الاقصی» را آغاز کرد.

خبر مرتبط
فوری/حمله سنگین مقاومت اسلامی عراق به 2 پایگاه آمریکایی در سوریه

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق اطلاع داد که دو پایگاه آمریکایی «الرکبان» و «التنف» را در سوریه مورد حمله قرار داده است.

این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم بود. مبارزان حماس در چند نقطه از حصارهای مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستاها یورش بردندو علاوه بر کشتن رساندن شمار زیادی از اسرائیلی‌ها، شماری از آن‌ها را به اسارت گرفتند.

رژیم صهیونیستی در پاسخ به این عملیات، حملات سنگینی را علیه غزه آغاز کرد و این منطقه را تحت محاصره کامل قرار داد. با وجود این، آن‌طورکه تحلیلگران می‌گویند، عملیات طوفان‌الاقصی شکست امنیتی-سیاسی بزرگی را به اسرائیل تحمیل کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید