تجمع اعتراضی خانواده‌های اسیران اسرائیلی درمقابل وزارت جنگ

کدخبر: ۶۱۶۱۲۲
اقتصادنیوز: خانواده‌های اسیران اسرائیلی درمقابل وزارت جنگ این رژیم تجمعی اعتراضی برپاکردند.
تجمع اعتراضی خانواده‌های اسیران اسرائیلی درمقابل وزارت جنگ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جمعه شب و پس از انتشار خبر کشته‌شدن سه اسیر صهیونیست در غزه توسط نظامیان این رژیم، صدها نفر از جمله خانواده‌های اسرای اسرائیلی در مقابل ساختمان وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو تجمع اعتراضی برپا کردند.

«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری امروز خود از خودزنی نظامیان این رژیم در منطقه «شجاعیه» غزه خبر داد و گفت آن‌ها به صورت اشتباه، سه اسیر اسرائیلی را به عنوان خطر درنظر گرفته، به سمت آن‌ها آتش گشوده و این افراد را کشتند.

9330mhdDaF3G

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: «این یک حادثه تراژیک است و ارتش مسئولیت آن را می‌پذیرد. این منطقه‌ای بود که سربازان ما با افراد زیادی از جمله عوامل انتحاری درگیر بودند».

به گارش تایمز اسرائیل، خانواده‌های اسرایی که در تل‌آویو تجمع کرده بودند، انگشت اتهام را به سمت نظامیان رژیم صهیونیستی و کابینه این رژیم گرفتند و شعار می‌دادند:‌ «ما می‌دانیم می‌توانستید آن‌ها را نجات دهید. وقت آن‌ها در حال تمام شدن است. همین حالا آن‌ها را به خانه برگردانید. تا همه گروگان‌ها آزاد نشوند، پیروزی‌ای وجود ندارد».

پس از این خودزنی، «بنی گانتز» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد «هر اقدامی» را انجام خواهد داد تا اسرای صهیونیست حاضر در غزه آزاد شوند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در اولین واکنش خود به این اقدام، مدعی شد: «ما درس‌های لازم را خواهیم گرفت و به تلاش مضاعف برای بازگرداندن امن تمام گروگان‌ها به خانه انجام می‌دهیم».

«جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید نیز در کنفرانس خبری شامگاه جمعه خود، این اتفاق را «غم انگیز و تراژیک» توصیف کرد.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی در هفتاد روز گذشته و با حمایت همه‌جانبه آمریکا، تاکنون حدود ۲۰ هزار غیرنظامی را در غزه که بیشتر آن‌ها زنان و کودکان هستند، به شهادت رسانده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی