حمله موشکی حماس به تل‌آویو + فیلم

کدخبر: ۶۱۶۷۲۵
اقتصادنیوز : منابع رسانه‌ای فلسطین از حمله موشکی مقاومت به مناطق مرکزی سرزمین‌های اشغالی ازجمله شهر تل‌آویو در پاسخ به جنایات اسرائیل علیه غیر نظامیان در نوار غزه خبر دادند.
حمله موشکی حماس به تل‌آویو + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، خبرگزاری «سما» در این باره اعلام کرد که آژیرهای خطر در مرکز فلسطین اشغالی شامل تل‌آویو، شهر «اللد» و فرودگاه آن و همچنین «الرمله» به صدا درآمده است.

برپایه این گزارش، صدای چند انفجار در مناطق جنوب و شرق تل‌آویو شنیده شده است.

در همین راستا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که چهار موشک از غزه به مرکز فلسطین اشغالی پرتاب شده است

خبر مرتبط
3 شرط اساسی اسرائیل برای توافق جدید با حماس

​ اقتصادنیوز : روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت گزارش داد که اسرائیل از «سه اصل اساسی» در مذاکرات تبادل اسیران با حماس سخن گفته است.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در این باره اعلام کرد: در پاسخ به جنایات علیه غیر نظامیان در غزه تل‌آویو را با موشک هدف قرار دادیم.

گردان‌های القسام همچنین درباره اخرین تحولات نبرد زمینی در نوار غزه نیز اعلام کرد: یک خودروی جیپ از نوع «هامر» متعلق به ارتش دشمن را در محله «الشیخ رضوان» در شهر غزه هدف قرار دادیم و تمامی سرنشینان آن کشته شدند.

در همین حال، سرایا القدس نیز از بمباران محل تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در خانیونس خبر داد.

سرایا القدس در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: چند محل تجمع  نظامیان دشمن را در خط مقدم شرق خانیونس با راکت و خمپاره‌های کالیبر سنگین هدف قرار دادیم. این حمله منجر به تلفات در میان نظامیان رژیم اشغالگر شد و بالگردهای این رژیم برای انتقال آنها وارد عمل شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، اقدام به بمباران مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه کرده که در اثر این جنایت ضدانسانی تاکنون ۱۹ هزار و ۴۵۳ شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۵۲ هزار نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.​

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۸ خرداد

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی