یمن فقط کشتی‌های اسرائیلی را هدف قرار می‌دهد

کدخبر: ۶۱۶۷۵۵
اقتصادنیوز: یمن اعلام کرد فقط کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ هدف قرار می‌گیرد.
یمن فقط کشتی‌های اسرائیلی را هدف قرار می‌دهد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصار الله یمن به شبکه المیادین گفت که هیچ کشتی به غیر از کشتی‌هایی که به سمت اسرائیل حرکت می‌کردند یا اسرائیلی بودند، هدف قرار نگرفتند.

خبر مرتبط
واکنش تند انصارالله یمن به ائتلاف دریایی آمریکا

اقتصادنیوز : در واکنش به ائتلاف دریایی که آمریکا برای مقابله با اقدامات ارتش یمن علیه کشتی‌های اسرائیل ایجاد کرده است، سخنگوی انصارالله یمن اعلام کرد این ائتلاف پیش از آنکه متولد شود، مرده است.

عبدالسلام همچنین بیان کرد که کشتی‌ها و پایگاه‌های غربی در آنسوی دریای سرخ قادر به جلوگیری از عملیات یمنی‌ها نبودند.

وی در ادامه ابراز داشت که یمن به جز شلیک موشک، پهپاد و عملیات دریایی نمی‌تواند به فلسطین کمک کند.

خبر مرتبط
تردد در دریای سرخ تا اطلاع ثانوی ممنوع/ انصراف کشتی‎‌ها از ترس حمله یمن

اقتصادنیوز : شرکت دریایی «wallenius Wilhelmsen» اعلام کرد که تمام سفرهای خود را در دریای سرخ به علت ترس از عملیات ضدصهیونیستی نیروهای یمنی متوقف کرده است.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که اسرائیل، آمریکا و کشورهای غربی قادر به مواجهه با عواقب حماقتی که ممکن است انجام دهند، نیستند.

او همچنین با توجه به آمار بالای تلفات انسانی در غزه که اعتراض هر گروه یا سازمان حقوق بشری را به دنبال داشته است، اظهار کرد که حمله به فلسطین هر انسانی را ملزم به انجام یک اقدام برای مقابله با این وحشیگری می‌کند.

عبدالسلام در مورد واکنش‌ها به عملیات ارتش یمن علیه کشتی‌های صهیونیستی یا آنهایی که به سمت فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند، گفت: مواضع کشورهای عربی و آفریقایی در همسایگی دریای سرخ (نسبت به این مساله) تا کنون مثبت بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه