اسرائیل به کرانه باختری حمله کرد

کدخبر: ۶۱۶۸۳۹
اقتصادنیوز: نظامیان اسرائیل بامداد چهارشنبه به مناطقی در کرانه باختری حمله کردند و با فلسطینیان درگیر شدند.
 اسرائیل به کرانه باختری حمله کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، نظامیان صهیونیست به شهرک بیت جالا و اردوگاه عایده در بیت لحم یورش بردند و شماری را بازداشت کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست همچنین به شهرک سلواد واقع در شمال شرق رام الله و کفر عقب واقع در شمال شرق قدس حمله کردند.

خبر مرتبط
پس‌لرزه‌های حمله اسرائیل به حماس برای سوریه/ معنای جنگ غزه برای دمشق

اقتصادنیوز: جنگ غزه، برای سوریه هم فرصت هست و هم تهدید. این رویارویی طبیعتا اعتبار ایالات متحده را از میان برد و مانع از گسترش دامنه توافق ابراهیم شد، با این حال، در صورت تداوم تنش ها، این امکان وجود دارد که ترکش های این جنگ به سوریه هم اصابت کند.

بنابر گزارش‌ها، درگیری شدیدی نیز بین نیروهای مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر در شهرک یامون واقع در غرب شهر جنین روی داده و نیروهای فلسطینی موفق شدند صهیونیست‌ها را مجبور به عقب نشینی کنند.

این درگیری‌ها در حالی روی داده است که رسانه‌های فلسطینی از درگیری شدید نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیست در جبالیا واقع در شمال نوار غزه خبر دادند.

پیش تر گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرده بود نیروهای این گردان ۸ نظامی صهیونیست را طی عملیاتی در شمال غزه به هلاکت رساندند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی