واکنش رهبر جنبش انصار الله به جنایات اسرائیل در غزه

کدخبر: ۶۱۶۹۷۴
اقتصادنیوز: رهبر جنبش انصار الله یمن امروز در سخنانی گفت که اشغالگران با حمله به بیمارستان ها و مناطق مسکونی غزه جنایات فجیعی را علیه ملت فلسطین مرتکب می‌شوند .
واکنش رهبر جنبش انصار الله به جنایات اسرائیل در غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رهبر جنبش انصار الله یمن افزود: تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، به همراه محاصره این منطقه و جلوگیری از ورود غذا و دارو به آن، عموم فلسطینی ها را هدف قرار داده است.

خبر مرتبط
فوری/ انفجار ساختمان‌های مسکونی در شرق غزه + فیلم

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل ۵۶ ساختمان مسکونی را در محله «الشجاعیه» در شرق غزه منفجر کرد.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی افزود: در مدت 75 سال گذشته دشمن صهیونیست به تجاوز به ملت فلسطین در غزه ادامه داده و در این زمینه مرتکب زشت ترین و فجیع ترین جنایات شده است.

رهبر جنبش انصار الله تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به طور وحشیانه ای به کشتار فلسطینی ها می پردازد و علیه آنها مرتکب زشت ترین جنایات شده است.

خبر مرتبط
فوری/ اسرائیل یک مرکز آمبولانس در جبالیا را محاصره کرد

اقتصادنیوز: اسرائیل روز گذشته اعلام کرد که کنترل پناهگاه آوارگان جبالیا در شمال نوار غزه را به دست گرفته است.

عبدالملک الحوثی همچنین گفت: اشغالگران بیمارستان های نوار غزه را به عنوان هدف نظامی اعلام کرده اند و به جنایاتشان در نوار غزه افتخار می کند و غیر نظامیان را هدف قرار می دهد.

رهبر انصار الله یمن تصریح کرد: اکثر بمباران های رژیم صهیونیستی، مناطق مسکونی و محل زندگی غیر نظامیان را هدف قرار می دهد.

الحوثی اضافه کرد، ارتش رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن بیمارستان ها، زخمی ها و بیماران را به شهادت می رساند.

خبر مرتبط
درگیری شدید مقاومت و نظامیان اسرائیلی در غزه/ 29 اسرائیلی زخمی شدند

اقتصادنیوز: سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: دو خودرو نظامی ارتش اشغالگر را با موشک تاندوم در منطقه المغرافه در مرکز غزه هدف قرار دادیم.

رهبر جنبش انصار الله خاطرنشان کرد: هیچ چیزی جز با موافقت آمریکا و رژیم صهیونیستی وارد غزه نمی شود و واشنگتن ارتش این رژیم را به جنگنده ها و سلاح های ممنوعه از جمله فسفر سفید مجهز کرده است.

عبدالملک الحوثی همچنین در ادامه گفت: آمریکا از طریق کارشناسان و مستشاران نظامی، در تجاوز به غزه با رژیم صهیونیستی شریک است.

رهبر جنبش انصار الله در پایان اعلام کرد که آمریکایی ها در آنچه در غزه می گذرد شریک هستند و کلیه پایگاههایشان در منطقه را در خدمت رژیم اسرائیل درآورده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید