افتتاح طرح بزرگ فیبر نوری در گلستان با حضور رئیسی

کدخبر: ۶۱۷۲۲۷
​ اقتصادنیوز :با افتتاح و بهره‌برداری رئیس جمهور از پروژه بزرگ فیبر نوری استان گلستان، تمام ۳۷ شهر استان تحت پوشش فناوری اینترنت پرسرعت قرار گرفتند.
 افتتاح طرح بزرگ فیبر نوری در گلستان با حضور رئیسی

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،‌ سید ابراهیم رئیسی صبح امروز - جمعه - در روز دوم برنامه‌های سفر استانی دولت مردمی به استان گلستان، با حضور در کارخانه علم و فناوری گرگان، پروژه بزرگ فیبر نوری استان را افتتاح و به بهره‌برداری رساند.

با افتتاح این پروژه بزرگ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تمام ۳۷ شهر استان گلستان تحت پوشش فناوری اینترنت پر سرعت قرار گرفتند.

خبر مرتبط
واکنش خبرنگار گلستانی به سفر رئیس جمهور / از آن سفر تا این سفر سفره مردم کوچکتر شد !

اقتصاد نیوز: خبرنگار استان گلستان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به سفر رئیس جمهور استان گلستان واکنش نشان داد.

افزایش ده‌ها برابری سرعت اینترنت و هزینه بسیار اندک به عنوان مهمترین مزیت‌های فناوری اینترنت فیبر نوری نقش بسزایی در تسهیل و رونق کسب و کارها خواهد داشت.

برای این پروژه در استان گلستان طی ۶ ماه رقمی بالغ بر هزار میلیارد تومان هزینه شده است که با افتتاح آن توسط رئیس جمهور تعداد خانوارهای تحت پوشش فناوری اینترنت پر سرعت به بیش از پنج میلیون خانوار در سراسر کشور افزایش خواهد یافت و تا پایان سال نیز سه میلیون خانوار دیگر از مزایای این فناوری بهره‌مند خواهند شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید