حمله موشکی حزب الله لبنان به پایگاه ارتش اسرائیل

کدخبر: ۶۱۷۶۶۶
اقتصادنیوز : مقاومت اسلامی لبنان صبح امروز (یک شنبه) مرکز تجمع نظامیان اسرائیل در پایگاه "دیشون" در شمال سرزمین های اشغالی را با موشک هدف قرار داد.
حمله موشکی حزب الله لبنان به پایگاه ارتش اسرائیل

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،  حزب الله لبنان صبح امروز در بیانیه ای از حمله جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله لبنان در این بیانیه اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در ساعت هفت و نیم صبح امروز یکشنبه ۲۴/۱۲/۲۰۲۳ به وقت محلی، مواضع دشمن صهیونیست در دیشون را با موشک هدف قرار دادند.

خبر مرتبط
2 عضو حزب الله لبنان شهید شدند + تصاویر

اقتصادنیوز :دو عضو دیگر حزب الله لبنان در جنوب این کشور قربانی شدند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرد که حمله (مقاومت لبنان) به مواضعمان در مزارع اشغالی شبعا را صبح امروز رصد کردیم.

روز گذشته نیز مقاومت اسلامی لبنان در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، پایگاه نظامی «بیاض بلیدا» در شمال فلسطین اشغالی را به طور مستقیم هدف قرار داد.

حزب‌الله همچنین دیروز ۲ محل تجمع نظامیان صهیونیست را در «تله الطیحات» و «جبل نذر» و همچنین محل استقرار نظامیان دشمن اسرائیلی در مجاورت موضع نظامی «برکه ریشا» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داد.

حزب‌الله لبنان از هدف قرار گرفتن مستقیم اهداف تعیین شده در این حملات خبر داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده که دشمن صهیونیستی توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات زیاد مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن صهیونیستی شده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کردهاند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی