حمله جنگنده های ترکیه به شمال عراق و سوریه

کدخبر: ۶۱۷۷۲۵
اقتصادنیوز : ​وزارت دفاع ترکیه از حملات هوایی علیه اهداف گروه‌های تروریستی در مناطق شمالی عراق و سوریه خبر داد.
 حمله جنگنده های ترکیه به شمال عراق و سوریه

  به گزارش ایسنا، وزارت دفاع ترکیه از تخریب ۲۹ هدف گروه‌های تروریستی و خنثی شدن تعداد زیادی از عناصر حزب کارگران کردستان در حملات هوایی به پایگاه‌های مناطق شمالی عراق و سوریه خبر داد.

خبر مرتبط
درگیری مرگبار نظامیان ترکیه در خاک عراق

​ اقتصاد نیوز : وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که ۶ نظامی این کشور در منطقه کردستان عراق کشته شدند و یک نظامی دیگر نیز زخمی شد.

براساس گزارش سایت خبری روسیا الیوم، وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد، نیروی هوایی ترکیه حملات هوایی علیه اهداف تروریستی در شمال عراق و سوریه انجام داد.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد، این حملات با هدف خنثی کردن حملات تروریستی علیه ترکیه و نیروهای امنیتی آن از شمال عراق و سوریه و تضمین امنیت مرزها مطابق با حقوق قید شده در ماده ۵۱ منشور سازمان ملل انجام شده است.

وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد، ۲۹ هدف گروه‌های تروریستی از جمله مخفیگاه‌ها و پناهگاه‌های سرکردگان تروریست‌ها و تأسیسات نفتی و انبارهای متعلق به سازمان‌های تروریستی منهدم شده و دست‌کم ۲۵ فرد مسلح "خنثی" شده‌اند.

در همین راستا، یاشار گولر، وزیر دفاع ترکیه گفت، عصر روز گذشته ۱۳ تروریست و امروز ۱۲ تن دیگر خنثی شده‌اند و تعداد تروریست‌هایی که از ابتدای سال جاری میلادی کشته شده‌اند به ۲۱۵۶ تن رسیده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید