فوری / 3 اصل اساسی در ارتش به روایت فرمانده

کدخبر: ۶۱۷۷۳۰
اقتصادنیوز : فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت که ولایت‌محوری، عدالت محوری و شایسته‌سالاری، سه اصل مهم در فرماندهی نیروی زمینی ارتش است و طرح‌های ۳۱ گانه‌ی لبیک به عنوان اصول فرعی فرماندهی شمرده می‌شوند.
 فوری / 3 اصل اساسی در ارتش به روایت فرمانده

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در آیین چهارمین جشنواره تجلیل از معاونین، فرماندهان و متولیان برتر طرح‌های لبیک یا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) که با حضور فرماندهان قرارگاه‌ها در ستاد نزاجا و به صورت وبیناری در سراسر کشور برگزار شد، به اصول فرماندهی نزاجا پرداخت و اظهار کرد: ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته‌سالاری، سه اصل مهم در فرماندهی نیروی زمینی ارتش است و طرح‌های ۳۱گانه‌ی لبیک به عنوان اصول فرعی فرماندهی شمرده می‌شوند.

خبر مرتبط
نیروی زمینی ارتش ایران: دست‌به ماشه‌ایم/ هر تهدیدی را پاسخ می‌دهیم

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش همواره دست به ماشه آماده است تا به هر تهدیدی، در هر نقطه‌ای و هر مقیاسی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ‌دهد.

وی تصریح کرد: در ارتش اسلام یک فرمانده باید در سه نقش ظاهر شود؛ اولین نقش، نقش فرمانده نظامی است که باید عزل و نصب کند، دستور جنگ صادر کند و برنامه نظامی داشته باشد. نقش دوم، نقش یک پدر در زیرمجموعه خود است و از روزی که فرمانده شد، باید به زیرمجوعه‌اش مانند فرزندش نگاه کند. نقش سوم، نقش رهبری است و یک فرمانده باید به فکر دنیا و آخرت کارکنان خود باشد.

وی با تأکید بر حرکت روبه جلوی یگان‌ها در ساخت خانه‌های شخصی بیان داشت: بنابر منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) هر یک از کارکنان نیروی زمینی ارتش در هنگام بازنشستگی باید صاحب یک خانه‌ شخصی باشند، در همین راستا احداث منازل شخصی در کنار منازل سازمانی برای کارکنان نزاجا یک تکلیف است و این نهضت با موفقیّت تمام در شهرها یکی پس از دیگری در حال پیشرفت است.
گفتنی است در این آیین مجموعاً از ۳۱۳ نفر از معاونین، فرماندهان و متولیان برتر طرح‌های لبیک یا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) در سراسر کشور تجلیل شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید