محمود عباس شمشیر را از روبست / به مبارزه ادامه می دهیم

کدخبر: ۶۱۷۷۳۸
​ اقتصادنیوز :رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به اینکه اسرائیل هیچ تفاوتی میان مسلمان و مسیحی قائل نیست و همه مردم فلسطین را هدف قرار می‌دهد، تاکید کرد که «ما به مبارزات خود ادامه می‌دهیم تا حقوق مشروع خود را به‌دست بیاوریم.»
محمود عباس شمشیر را از روبست / به مبارزه ادامه می دهیم

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایسنا ، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در آستانه سال نوی میلادی در اظهاراتی گفت: بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی بیمارستان معمدانی غزه، مرکز فرهنگی ارتودوکس، سالن کلیسای رومی ارتودکس، کلیسای خانواده مقدس و همچنین مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها را هدف قرار داده و هیچ تفاوتی میان مسلمان و مسیحی قائل نیست. تجاوز رژیم صهیونیستی جامعه مسیحی و تمام ملت و مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس و کرانه‌باختری را هدف قرار داده است.

خبر مرتبط
سیگنال اسرائیل به تشکیلات خودگردان/ شیر یا خط محمود عباس برای سیطره بر غزه

اقتصادنیوز: سیگنال‌هایی از اسرائیل به تشکیلات خودگردان رسیده است؛ تزاچی هانگبی، مشاور امنیت داخلی اسرائیل در ستونی نوشت که ممکن است کابینه اسرائیل مخالفت خود در برابر طرح اداره نوار غزه توسط تشکیلات خودگردان فلسطین را کنار بگذارد.

وی خطاب به مردم غزه گفت: خورشید آزادی و دولت مستقل به پایتختی قدس شرقی بی‌شک طلوع خواهد کرد و این امر بسیار نزدیک است. این فداکاری‌ها و رود خونی که به راه افتاده است و همچنین مقاومت و پایداری شجاعانه مردم ما در خاک خود تنها راه آزادی و کرامت است.

محمود عباس خاطرنشان کرد: عید میلاد حضرت مسیح باید در این سال، موعد توقف جنگ و تجاوز علیه مردم ما در غزه و تمام سرزمین‌های اشغالی فلسطین باشد و به مناسبتی برای شکوفایی و ثبات برای مردم ما و تمام ملت‌ها تبدیل شود. ما در آستانه سال میلادی جدید هستیم درحالی که شهر محل میلاد یعنی بیت‌لحم(جنوب کرانه‌باختری) شاهد غم و اندوه بی‌سابقه است، نیروهای اشغالگر کودکان فلسطینی را به قتل می‌رسانند و لبخند را از چهره‌های معصوم مردم دزدیده است.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین افزود: زنان، مردان، سالخوردگان و تمام ملت ما از قتل و تروریسم و کوچ اجباری در امان نیستند و هزاران خانه به ویرانه تبدیل شده است و این رویداد یادآور یوم‌النکبه در سال 1948 است. ما به مبارزات خود ادامه می‌دهیم تا حقوق مشروع خود یعنی زندگی در خاک فلسطین در کشوری آزاد و مستقل و دارای حاکمیت کامل را به‌دست بیاوریم.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید