جاسوسان اسرائیلی در تله حماس

کدخبر: ۶۱۷۹۵۵
اقتصادنیوز : یک منبع امنیتی در مقاومت فلسطین گفت که فرماندهی نیروهای امنیتی مقاومت پس از بررسی دقیق اسناد و مدارک به دست آمده توسط رزمندگان مقاومت در جریان عملیات طوفان الاقصی که هفتم اکتبر ( ۱۵ مهرماه) انجام شد، توانستند گروهی از جاسوسان اسرائیل را دستگیر کند.
 جاسوسان اسرائیلی در تله حماس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، این منبع اظهار داشت که دستگاه امنیتی مقاومت فلسطین طی دو روز گذشته تعدادی از عوامل و مزدوران رژیم اشغالگر اسرائیل را در نوار غزه دستگیر کردند.

این منبع در گفت و گوی اختصاصی با وب سایت «المجد الامنی» افزود که این جاسوسان پس از آنکه در جریان عملیات طوفان الاقصی، اطلاعات و اسناد خطرناکی که شامل اسامی همه کسانی است که در دوره های گذشته با رژیم اشغالگر صهیونیستی همکاری می کردند به دست نیروهای امنیتی مقاومت افتاد، دستگیر شدند.

خبر مرتبط
اسرائیل برای رهبران حماس نقشه کشید!

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری مدعی شد که اسرائیل در حال بررسی امکان تبعید رهبران حماس در چارچوب راه‌حلی برای پایان جنگ غزه است.

این منبع توضیح داد که فرماندهی امنیتی مقاومت در نوار غزه به گنجینه راهبردی که شامل اطلاعات امنیتی از نحوه ارتباط و کار « شاباک» ( دستگاه امنیت داخلی رژیم اسرائیل ) با عوامل خود در داخل نوار غزه دست یافته است.

به گفته وی این موضوع کار سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی در غزه در جنگ طوفان الاقصی را با سختی زیادی مواجه کرده است.

این منبع افزود که یکی از جاسوسان اعتراف کرد که در آغاز جنگ طوفان الاقصی از سوی یک افسر اطلاعاتی «شاباک» مامور شده بود تا منازل فرماندهان مقاومت و برخی از زمین های کشاورزی نزدیک منطقه خود را تحت نظر داشته باشد و در مورد هر گونه حرکت نیروهای مقاومت در داخل آنها گزارش دهد.

وی اضافه کرد که یکی دیگر از این جاسوسان اعتراف کرد که دشمن صهیونیستی از وی خواسته است تا محلی که فرماندهان و رهبران مقاومت به ویژه نیروهای نظامی و سیاسی در آنجا قرار دارند را با هدف ترور کردن آنها پیدا کند.

این منبع در پایان گفت که فرماندهی امنیت مقاومت در نوار غزه تمام اقدامات قانونی و انقلابی را علیه این جاسوسان و مزدوران ریم صهیونیستی انجام خواهد داد و هرکس که جرات همکاری با دشمن صهیونیستی را داشته باشد با مشت آهنین نیروهای مقاومت مواجه خواهد شد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، اقدام به بمباران مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه کرده که در اثر این جنایت ضدانسانی بنابر آمار وزارت بهداشت غزه تاکنون ۲۰ هزار ۴۲۴ شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و بیش از۵۴ هزار ۳۶ نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید