واکنش زاخارووا به کنفرانس خبری زلنسکی

کدخبر: ۶۱۸۴۱۷
​ اقتصادنیوز :زاخارووا گفت، که کنفرانس خبری پایان سال جاری میلادی زلنسکی نشان می‌دهد که کی‌یف فاقد اعتماد به نفس درباره آینده خود و خستگی فزاینده غرب درباره عقب نشینی‌های سیاسی اوکراین است.
 واکنش زاخارووا به کنفرانس خبری زلنسکی

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: همه شاهد فقدان اعتماد به نفس رژیم کی‌یف درباره آینده خود در میانه افزایش خستگی غرب درباره این شکست‌ها هستند. التماس زیردستان اوکراینی آنها باعث عصبانیت بیش از پیش در واشنگتن، لندن و بروکسل شده است.

خبر مرتبط
سناریوهای روسیه برای حمله هسته‌ای به ناتو/ آمریکا پوتین را دست کم گرفت!

اقتصادنیوز: کشورهای غربی تصور می کنند که پوتین به سلاح هسته ای متوسل نمی شود و گامی در راستای تشدید تنش ها حداقل در این بازه زمانی برنمی دارد، با این همه گروهی باور متفاوتی دارند و معتقدند که رهبر روسیه در صورتی که شانس پیروزی اش را صفر بداند ممکن است به اهرم های هولناکی متوسل شود.

به نقل از خبرگزاری تاس، این دیپلمات روس ادامه داد: بی میلی رو به رشد در میان مردم عادی جامعه غربی برای پرورش رژیم فاسد از جیب خود وجود دارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: هرقدر که غرب جمعی زودتر متوجه شود که سازش در درگیری اوکراین تنها از طریق دستیابی به اهداف "عملیات نظامی ویژه" به دست می‌آید، صلح زودتر فرا خواهد رسید.

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید