تبعیض اسرائیل علیه کشته‌های جنگ غزه

کدخبر: ۶۱۹۱۰۴
اقتصادنیوز : رسانه‌های سرزمین‌های اشغالی از تبعیض کابینه اسرائیل بین کشته‌های آفریقایی‌تبار و اروپایی‌تبار ارتش این رژیم در جنگ علیه نوار غزه خبر دادند.
 تبعیض اسرائیل علیه کشته‌های جنگ غزه

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، خانواده یکی از نظامیان صهیونیست کشته شده در جنگ علیه غزه در گفت‌وگو با رسانه های سرزمین های اشغالی، از تبعیض کابینه رژیم صهیونیستی بین کشته‌های سفیدپوست و سیاه پوست انتقاد کرد.

خانواده این صهیونیست کشته شده در جنگ علیه غزه در بیانیه ای اعلام کرد در حالی که مقامات کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی به دیدار خانواده های سفیدپوست رفته اند، کسی از مقامات به دیدار این خانواده آفریقایی تبار نیامده است.

خبر مرتبط
پافشاری اسرائیل برای کوچاندن اجباری فلسطینیان/ مصر: اجازه این کار را نمی‌دهیم

اقتصادنیوز: وزیر دارایی اسرائیل شنبه شب در ادامه دست و پا زدن برای کوچاندن مردم فلسطین از نوار غزه اعلام کرد: باید مهاجرت داوطلبانه برای ساکنان نوار غزه ایجاد کنیم و کشورهایی را بیابیم که خواهان پذیرش آنها هستند.

به گزارش ایرنا، علاوه بر تبعیض رژیم آپارتاید در تل آویو علیه مسلمانان، مسیحیان و دیگر گروه های قومی و مذهبی در سرزمین های اشغالی، این رژیم حتی بین صهیونیست های اروپایی تبار(اشکنازی) و صهیونیست های آسیایی تبار(مزراحی) تبعیض قائل می شود.

در طول بیش از هفت دهه اشغالگری رژیم صهیونیستی، بیشتر مناصب مهم در ارتش، کابینه، دستگاه قضائی و کنست (پارلمان) این رژیم در اختیار صهیونیست های اروپایی تبار سفیدپوست بوده و صهیونیست های دارای تبار آفریقایی و آسیایی جایگاهی نداشته اند و شهروند درجه دوم محسوب شده اند.

خبر مرتبط
حمله اسرائیل به کرانه باختری/ جوان فلسطینی به شهادت رسید

اقتصادنیوز :رسانه‌های فلسطینی از تداوم یورش‌ اسرائیل به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت شماری از فلسطینیان خبر دادند.

اعتراض آفریقایی تبارهای رژیم صهیونیستی به تبعیض های موجود در سرزمین های اشغالی در شهریورماه امسال، منجر به کشته یا زخمی شدن صدها نفر شد. مقامات تل آویو، معترضان را به اخراج و لغو تابعیت تهدید کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید