تبریک‌گویی رییس سازمان انرژی اتمی به مناسبت فرارسیدن سال نو میلادی

کدخبر: ۶۱۹۴۱۲
اقتصادنیوز: محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی در پیامی آغاز سال ۲۰۲۴ میلادی را به هموطنان مسیحی ایران و دیگر کشورهای جهان تبریک گفت.
تبریک‌گویی رییس سازمان انرژی اتمی به مناسبت فرارسیدن سال نو میلادی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از سازمان انرژی اتمی ایران، در پیام تبریک محمد اسلامی آمده است: با کمال مسرت و اشتیاق، فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت پیامبر صلح و دوستی و اسوه اخلاق و مهربانی، حضرت عیسی بن مریم علیه‌السلام و نیز آغاز سال ۲۰۲۴ میلادی را خدمت مسیحیان ارجمند در سراسر گیتی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی فزود: همواره عظمت و قداست نبی خدا و پیامبر مهربانی‌ها حضرت عیسی(ع) با رسالت عظیم هدایت و راهبری بشر در کنار روشنگری و تبیین حقایق، برای سعادت انسان‌ها و حرکت به سوی روشنایی و نور بوده است که در این مسیر انسانیت، صداقت و خیرخواهی، گسترش رحمت و دوستی و نیز خیر و صلاح بشر محقق شده و جامعه عدالت را در عمیق‌ترین هسته وجودی خود خواهد دید.

اسلامی تصریح کرد: متاسفانه در این روزها جهان شاهد یک فاجعه عظیم انسانی در سرزمین فلسطین است که کام تمامی انسان‌های آزاده را تلخ کرده است؛ بدون شک پیروان واقعی حضرت عیسی مسیح(ع) در سراسر جهان، همسو با حقانیت ملت مظلوم فلسطین، یکصدا بانگ آزادی‌خواهی سر می‌دهند و بیرق صلح‌ و مقاومت را برای حق‌طلبی مردم بی‌دفاع غزه برخواهند افراشت.
رئیس سازمان انرژی اتمی ابراز امیدواری کرد در آغازین روزهای سال نو میلادی و در پرتو آموزه‌های پیامبران الهی، شاهد ریشه‌کن شدن ظلم و انحراف مستکبران باشیم و دنیا همواره شاهد زیبایی‌ و سرشار از صلح، آرامش و امنیت باشد.
بار غمی که خاطر ما خسته کرده بود/عیسی دمی خدا بفرستاد و برگرفت

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید