سخنگوی جبهه پایداری ادعای خود را درباره همسر نوبخت پس گرفت

کدخبر: ۶۱۹۵۷۸
اقتصادنیوز : پایگاه خبری رسمی جبهه پایداری نوشت که سخنگوی جبهه پایداری نسبت به اتهامات بی اساس وارده به محمد باقر نوبخت رسما عذرخواهی کرد.
سخنگوی جبهه پایداری ادعای خود را درباره همسر نوبخت پس گرفت

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین ، مجید متقی فر سخنگوی آن جبهه، در خصوص مصاحبه خود با باشگاه خبرنگاران جوان و اتهاماتی که به محمد باقر نوبخت دبیر کل حزب اعتدال و توسعه وارد ساخت رسما عذر خواهی و توضیحاتی ارائه نمود.

 

متقی فر در بخشی از توضیحات خود اذعان کرد:

خبر مرتبط
روایت باقری از روابط جبهه پایداری با قالیباف

اقتصادنیوز: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: «جبهه پایداری اختلاف جدی با قالیباف ندارد و خیلی از کارهای این مجلس به خوبی پیش رفته و وحدت باعث موفقیت مجلس شده».

«در مصاحبه اخیر اینجانب اسامی ذکر شد از جمله همسر آقای نوبخت که با توجه به اینکه مورد ذکر شده صحت نداشت همین جا بر خود لازم می‌دانم از تمام کسانی که در این مصاحبه به نحوی در حق آن‌ها جفایی صورت گرفته عذرخواهی کنم.»

در این نامه عذرخواهی آمده است؛

باسمه تعالی

همانگونه که مستحضرید کشور در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز خبرگان و مجلس شورای اسلامی قرار دارد؛ انتخاباتی که با حضور گسترده ملت ایران می‌تواند بسیاری از توطئه های منطقه‌ای و جهانی علیه ایران اسلامی را خنثی و رتبه سیاسی ما را چندین پله افزایش دهد.

خبر مرتبط
سایت جبهه پایداری؛ اتحاد تاکتیکی با روسیه برای ایران ضروری است!

اقتصادنیوز: سایت جبهه پایداری در مطلبی به بررسی جوانب اتحاد ایران و روسیه پرداخت و این اتحاد را برای ایران ضروری دانست.

در مصاحبه اخیر اینجانب اسامی ذکر شد از جمله همسر آقای نوبخت که با توجه به اینکه مورد ذکر شده صحت نداشت همین جا بر خود لازم می‌دانم از تمام کسانی که در این مصاحبه به نحوی در حق آن‌ها جفایی صورت گرفته و همچنین از دبیرکل محترم جبهه پایداری که از این مصاحبه دلگیر شده‌اند عذرخواهی کنم.

شایان ذکر است که طبق قرار ما با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر این بود که پس از بازبینی این جانب در یک فرصت مناسب اجازه نشر داشته باشد. ولی متأسفانه آن خبرنگار بر خلاف قرار قبلی همان مصاحبه‌ی خام و بازبینی نشده را منتشر کرده و این اتفاق ناشایست صورت گرفت و سپس به خاطر اعتراض ما از سایت خود برداشتند.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید