قالیباف شهادت صالح العاروری را تسلیت گفت

کدخبر: ۶۱۹۸۴۵
اقتصادنیوز : رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت شیخ صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی حماس و جمعی از همرزمانش را به رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تسلیت گفت.
قالیباف شهادت صالح العاروری را تسلیت گفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایسنا ، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به شیخ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی – حماس، شهادت شیخ صالح العاروری، نایب رئیس دفتر سیاسی حماس و جمعی از همرزمانش در حمله تروریستی رژیم جنایت پیشه صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت تسلیت گفت.

 

خبر مرتبط
خبر مهم قالیباف از واردات خودرو

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع تخصیص ارز برای خودرو به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و در مجمع تشخیص هم تایید شده لذا این موضوع اکنون تبدیل به قانون شده است.

در متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی – حماس آمده است:

«جناب آقای شیخ اسماعیل هنیه

رئیس محترم دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی - حماس

سلام علیکم؛

شهادت آقای شیخ صالح العاروری، نایب رئیس دفتر سیاسی حماس و جمعی از همرزمانش در حمله تروریستی رژیم جنایت پیشه صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را به جنابعالی، خانواده ایشان، فرماندهان جبهه مقاومت و ملت بزرگ فلسطین تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بدون شک، اینگونه جنایات وحشیانه بیانگر درماندگی و ضعف رژیم صهیونیستی و تلاش برای گسترش دامنه جنگ به منطقه با هدفِ فرار از شکست میدانی و نظامی خود در نوار غزه و نتیجه ناتوانی این رژیم غاصب در تحمیل شروط و خواسته‌های خود بر ملت شجاع و غیور فلسطین و جریان مقاومت اسلامی است.

بر همه شهدای پرافتخار محور مقاومت، ازجمله شهید حاج قاسم سلیمانی و همه مردان،‌ زنان و جوانان مبارز فلسطینی که برای حمایت از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف، جان خود را در طبق اخلاص نهادند، درود می‌فرستیم و از خداوند متعال برای فرماندهان قهرمان جبهه مقاومت، صبر و سلامتی و برای این شهید والامقام، علوّ درجات را مسئلت می‌نمائیم.

محمد باقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید