جزئیات حادثه کرمان از زبان وزیر کشور/ بیشتر کشته‌ها مربوط به انفجار دوم هستند

کدخبر: ۶۱۹۸۷۵
اقتصادنیوز: حدود سه ساعت بعد از اولین انفجار در کرمان، وزیر کشور اعلام کرد که اولین انفجار در ساعت 3 بعدازظهر اتفاق افتاد و وقتی مردم به کمک مجروحان آمدن یعنی حوالی ساعت 3 و 20 دقیقه دومین انفجار رخ داد به همین دلیل تعداد مصدومان در این ماجرا بیشتر شد.
جزئیات حادثه کرمان از زبان وزیر کشور/ بیشتر کشته‌ها مربوط به انفجار دوم هستند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، احمد وحیدی وزیر کشور در پی حادثه انفجار در کرمان ضمن تسلیت نسبت به این ماجرا اعلام کرد که این عملیات تروریستی است.

وحیدی افزود: اولین انفجار در ساعت 3 بعدازظهر اتفاق افتاد و وقتی مردم به کمک مجروحان آمدن یعنی حوالی ساعت 3 و 20  دقیقه دومین انفجار رخ داد به همین دلیل تعداد مصدومان در این ماجرا بیشتر شد. 

او بیان کرد: همه چیز در کنترل نهادهای امنیتی ونظامی است و آرامش کامل برقرار است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه امدادگران در حال خدمات رسانی به مجروحان هستند و بیشتر مجروحان به بیمارستان منتقل شدند، گفت: اوضاع شهر عادی است و همه چیز در کنترل نهادهای امنیتی و نظامی است و آرامش کامل برقرار است.

او در خصوص تعداد شهدا این حادثه نیز توضیح داد: شماره شهدا بیش از ۱۰۰ نفر است همچنین  مجروحان نیز  در بیمارستان‌ها در حال مداوا هستند.

وحیدی این حادثه را در ادامه توطئه‌های دشمن در مراسم‌های مختلف دانست که با قدرت نهادهای اطلاعاتی و امنیتی خنثی می‌شدند، گفت: این حادثه درحالی رخ داد که بسیاری از توطئه‌های دشمن خنثی شده بود و حتما  حتماً جوابی مقتدرانه و کوبنده توسط دستگاه‌های امنیتی و نظامی در کوتاه‌ترین مدت به آن خواهد داده خواهد شد.

او اظهار کرد: این حادثه توطئه‌ای علیه کسانی بود که آمده بودند تا اسطوره مقاومت و سردار دل‌ها را گرامی بدارند، اشتباه فکر می‌کنند که این کارهای بزدلانه باعث می‌شود این راه پر رهرو تضعیف شود.

وزیر کشور تاکید کرد: در حال حاضر دستگاه‌های امدادی در حال کمک رسانی به مجروحان و دستگاه‌های اطلاعات و امنیتی در شهر حضور کامل دارند.

او در خصوص عامل انفجار نیز توضیح داد:این موضوع در حال بررسی است اطلاعاتی در این زمینه داریم بعد از قطعی  شدن به اطلاع ملت ایران خواهیم رساند و از مردم می‌خواهیم به شایعات توجه نکنند زیرا دشمن به دنبال عملیات روانی است و اطلاعات دقیق را از مسئولان از طریق رسانه ملی کسب کنتد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید