پیام سیدمحمد خاتمی در واکنش به انفجارهای کرمان

کدخبر: ۶۱۹۹۵۷
اقتصادنیوز: در پیام سیدمحمد خاتمی در واکنش به حمله تروریستی در کرمان آمده است: این اقدام جنایت کارانه را شدیدا محکوم میکنم و لزوم پیگیری سریع و همه جانبه آن، و شناخت اهداف و علل، و شناسایی و معرفی عوامل وقوع این فاجعه انسانی را از سوی مسئولان و نهادهای ذیربط یادآور می‌شوم.
پیام  سیدمحمد خاتمی در واکنش به انفجارهای کرمان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، سید محمد خاتمی در پیامی شدیدا حمله تروریستی در کرمان را محکوم کرد و تاکید کرد: این اقدام جنایت کارانه را شدیدا محکوم میکنم و لزوم پیگیری سریع و همه جانبه آن، و شناخت اهداف و علل، و شناسایی و معرفی عوامل وقوع این فاجعه انسانی را از سوی مسئولان و نهادهای ذیربط یادآور می‌شوم.

خبر مرتبط
این عکس دردناک از انفجارهای کرمان، دل همه را به درد آورد

دو انفجار تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان باعث شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از شرکت کنندگان در مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی شد.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تروریسم پلید که بزرگترین دشمن انسان و زندگی صلح آمیز اوست، باز هم فاجعه آفرید و شمار بزرگی از مردم شریف و بی‌گناه ایران را در کرمان عزیز به شهادت رساند و جمع بزرگتری را مجروح کرد. 

این اقدام جنایت کارانه را شدیدا محکوم میکنم و لزوم پیگیری سریع و همه جانبه آن، و شناخت اهداف و علل، و شناسایی و معرفی عوامل وقوع این فاجعه انسانی را از سوی مسئولان و نهادهای ذیربط یادآور می‌شوم.     

این مصیبت سنگین را به همه آنان که برای انسان حرمت قائلند و زندگی صلح آمیز را برای او میطلبند، به خصوص به ملت عزیز ایران و مردم شریف و مقاوم کرمان تسلیت می گویم. 

از خداوند منان برای مجروحان شفای عاجل، برای شهیدان آمرزش و علوّ درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می کنم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید