اعتراض تند عضو جبهه پایداری / در عراق با وجود داعش زائران امنیت دارند اما مسئولان ایران در محدوده کوچکی مانند کرمان توان ایجاد امنیت ندارند

کدخبر: ۶۲۰۰۲۸
اقتصاد نیوز : نماینده رفسنجان با انتقاد شدید از مسئولان کشور نسبت به برقراری امنیت در مراسم سالگرد سردار سلیمانی گفت :در عراق که محل تولد داعش است مسوولان عراقی دامنیت را برقرار می‌سازند و دشمنان نمی‌توانند کوچک‌ترین خدشه‌ای به زایران اباعبدالله وارد سازند.
اعتراض تند عضو جبهه پایداری / در عراق با وجود داعش زائران امنیت دارند اما مسئولان ایران در محدوده کوچکی مانند کرمان توان ایجاد امنیت ندارند

 

 

اقتصاد نیوز به نقل از اعتماد آنلاین :حسین جلالی، نماینده رفسنجان در مجلس از مسئولان به دلیل عدم توانایی در تامین امنیت مراسم سالگرد سردار قاسم سلیمانی انتقاد کرده است. 

در مراسمی مانند مراسم سالگرد شهید سردار سلیمانی که کرمان و سایر شهرهای ایران مملو از جمعیت است و بیش از 80 کشور نمایندگان و زایران خود را راهی کرمان کرده‌اند، باید مراقبت‌های بیشتری صورت می‌گرفت.در عراق که محل تولد داعش است و در آنجا تفکرات وهابی، طالبانی، داعشی، سلفی و القاعده و... حضور جدی دارند، مسوولان عراقی با تدابیر مناسب و با حول و قوه الهی، امنیت را برقرار می‌سازند و دشمنان نمی‌توانند کوچک‌ترین خدشه‌ای به زایران اباعبدالله وارد سازند.

خبر مرتبط
فرمانده کل سپاه و زینب سلیمانی به عیادت مجروحان انفجار کرمان رفتند + عکس

اقتصاد نیوز :فرمانده کل سپاه با حضور در بیمارستان از مجروحان انفجار تروریستی کرمان عیادت کرد.

او افزوده است: مسوولان ایرانی اما باید پاسخ دهند، چرا نمی‌توانند در محدوده کوچکی مانند کرمان، تدابیر امنیتی لازم را اعمال کنند. متاسفانه پیش از این در تشییع جنازه سردار سلیمانی هم این نوع بی‌تدبیری‌ها صورت گرفت و بیش از 100نفر از شهروندان کرمانی زیر دست و پا له شدند. در آن تجربه اساسا پای دشمن در میان نبود. این تجربه‌ها یادآوری می‌کند که ایران برای یک چنین صحنه‌هایی باید تدابیر بهتری را بیندیشد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید