پیام تسلیت رئیس جمهور قرقیزستان به رئیسی در پی حمله تروریستی کرمان

کدخبر: ۶۲۰۱۸۱
اقتصادنیوز : رییس‌جمهوری قرقیزستان در پیامی حمله تروریستی در کرمان را به همتای ایرانی خود تسلیت گفت و تروریسم را در تمامی اشکال آن محکوم کرد.
پیام تسلیت رئیس جمهور قرقیزستان به رئیسی در پی حمله تروریستی کرمان

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در پی حمله تروریستی عصر چهارشنبه در گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروح‌شدن ده‌ها تن شد، صدری جباروف، رییس جمهوری قرقیزستان به سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهوری ایران تسلیت گفت.
رسانه‌های قرقیزستان گزارش دادند در پیامی که به نقل از جباروف در کانال تلگرامی او منتشر شده، آمده است: با تاسفی عمیق خبر اندوهبار کشته و مجروح شدن افراد در نتیجه حمله‌ای تروریستی در کرمان را دریافت کردم. جمهوری قرقیزستان، قویا، تروریسم را در تمامی اشکال آن محکوم می‌کند که تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است.

خبر مرتبط
فوری/ داعش مسئولیت حمله تروریستی کرمان را نپذیرفت

اقتصادنیوز: داعش درباره حادثه تروریستی کرمان مسئولیتی نپذیرفت.

جباروف همچنین بیان کرد: به نیابت از ملت قرقیزستان و از طرف خود، به خانواده‌های قربانیان و ملت دوست ایران، عمیقا، تسلیت می‌گویم. من نیز در رنج این خسران جبران‌ناپذیر سهیم هستم. برای تمامی مجروحان آرزوی بهبودی سریع دارم.
روز گذشته، رسانه‌ها گزارش دادند گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجارهای تروریستی روز چهارشنبه در کرمان را برعهده گرفته است.
طبق بیانیه‌ای که این گروه تروریستی در کانال‌های تلگرامی وابسته به خود منتشر کرده، انفجارهای روز گذشته توسط ۲ عامل انتحاری انجام گرفته است.
انفجارهای تروریستی عصر چهارشنبه همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» و هم‌رزمانش در گلزار شهدای کرمان باعث شهادت ۸۴ نفر و مجروح‌شدن ۲۸۴ نفر دیگر شده است.
در پی وقوع این انفجارها و شهادت شماری از مردم ایران، کشورهای بسیاری در جهان با ارسال پیام‌هایی، این حملات را محکوم و با خانواده‌های قربانیان و همچنین دولت و ملت ایران ابراز همدردی کردند.
 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید