حماس یک نفربر اسرائیلی را شکار کرد

کدخبر: ۶۲۰۲۲۷
اقتصادنیوز : نیروهای مقاومت فلسطین در حمله شدید به مواضع اسرائیل در مناطق مختلف غزه، ماشین آلات جنگی آنها از جمله یک نفربر را هدف قرار داده و منهدم کردند.
 حماس یک نفربر اسرائیلی را شکار کرد

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا  ، گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس اعلام کردند: محل تجمع نیروهای اشغالگر در غرب اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه را با خمپاره های سنگین هدف قرار دادند.

گردان‌های المجاهدین از گروه‌های مقاومت فلسطین نیز اعلام کرد که توانسته اند یک نفربر نظامیان اشغالگر را در خط مقدم در محله شیخ رضوان غزه با یک راکت ضد زره هدف قرار داده و باعث هلاکت و زخمی شدن شماری از نظامیان اشغالگر شوند.

خبر مرتبط
هدف اسرائیل از ترور العاروری به روایت خالد مشعل/ پیکر شهدای حماس در بیروت تشییع شد

جنبش حماس روز پنجشنبه اعلام کرد که هدف اسرائیل از ترور صالح العاروری، معاون دفتر سیاسی این جنبش صدور بحران خود به خارج و مشوش کردن محاسبات مقاومت و منطقه بوده‌است.

از سوی دیگر، خبرنگار شبکه المیادین در غزه از درگیری های شدید بین مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر در منطقه معن در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد.

در همین راستا خبرگزاری سما نیوز گزارش داد: هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی مناطق اطراف اردوگاه جدید در شمال النصیرات را هدف قرار دادند.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی