خزعلی: دولت سیزدهم بر حمایت از زوج‌های جوان اهتمام جدی دارد

کدخبر: ۶۲۰۴۷۶
اقتصادنیوز: معاون امور زنان و خانواده رئیسی اظهار کرد: دولت سیزدهم بر حمایت همه جانبه از زوج‌های جوان و حل دغدغه‌های آنان اهتمام جدی دارد.
خزعلی: دولت سیزدهم بر حمایت از زوج‌های جوان اهتمام جدی دارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، انسیه خزعلی شنبه شب در مراسم اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه همزمان با دومین سفر آیت الله ابراهیم رئیسی به زنجان اظهار کرد: برنامه‌های حمایتی دولت جهت تأمین درخواست‌های زوج‌های جوان همواره مورد تاکید رئیس جمهور است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور افزود: دولت تلاش می‌کند پشتیبانی‌های لازم طبق دستور رئیس جمهور در اجرای جشن‌ها برای زوج‌های جوان، در اختیار قرار دادن مکان‌هایی مناسب جهت اسکان و اختصاص وام‌های مسکن ارائه کند.

خزعلی بیان کرد: الزام ادارات در تأمین خوابگاه برای متأهلین، ساخت مسکن به مهم‌ترین مسائل و دغدغه‌های جوانان در راستای تسهیل در ازدواج آسان است و به طور قطع از بسیاری مشکلات و موانع جلوگیری می‌کند.

خزعلی همچنین با اشاره به محدودیت در امکانات دولت، بر نقش مردم در همیاری تاکید کرد و گفت: مردم باید امکانات در اختیار یکدیگر بگذارند و با همراهی هم بتوانند مسائل زندگی را حل کنند.

وی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در سال جاری، یادآور شد: مقام معظم رهبری بر مسأله پرهیز از تجمل‌گرایی و خودداری از اسراف تأکید داشتند لذا زندگی‌هایمان را به گونه‌ای دیگری رقم بزنیم، در جامعه رسم کنیم می‌شود با سادگی و مراسم مختصر، زندگی ساده را شروع کرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از در دستور کار قرار گرفتن آسیب‌های مرتبط با ازدواج در برنامه دولت خبر داد و افزود: در بخش پیگیری از آسیب‌هایی که در ازدواج متوجه جوانان و در راستای ارتقا سبک زندگی، طرح مشاوره برای نوعروسان را اجرایی کرده‌ایم.

وی افزود: در این طرح زوج‌ها ماهی یک بار با مشاوران ارتباط می‌گیرند و راهنمایی‌های لازم را دریافت می‌کنند و البته این مشاوره برای حاضران در مراسم امروز رایگان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید