عصبانیت اسیر اسرائیلی از نتانیاهو / یاوه‌گویی و داستان‌سرایی را تمام کن!+فیلم

کدخبر: ۶۲۰۸۷۴
اقتصادنیوز: یکی از اسرای اسرائیلی در بند سرایا القدس، با انتشار پیام ویدئویی، به نخست وزیر و کابینه صهیونیستی حمله کرد و گفت که باید این اسرا آزاد شوند.
عصبانیت اسیر اسرائیلی از نتانیاهو / یاوه‌گویی و داستان‌سرایی را تمام کن!+فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سرایا القدس امروز ویدئویی از یک اسیر اسرائیلی به نام «العاد کتسیر» (47 ساله) منتشر کرد که از شهرک‌نشینان «نیر عوز» بوده است.

کتسیر با اشاره به اینکه در اسارت نیروهای جهاد اسلامی قرار دارد، گفت: امروز از طریق رادیو خبر کشته شدن یکی از عزیزانم را شنیدم. سه ماه است که در اسارت جهاد اسلامی هستم.

وی خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و اعضای کابینه‌اش، گفت: من را در اسارت رها کردید. من هم اکنون، با معجزه زنده مانده‌ام. تقاضا دارم که اسرا را آزاد کنید و به این کشتار پایان دهید.

این اسیر اسرائیلی همچنین خطاب به نتانیاهو تأکید کرد: به یاوه‌گویی و داستان‌سرایی پایان دهید. ما را اینجا رها نکنید. ما اینجا هر روز می‌میریم. از شما می‌خواهم که به توافق تبادل اسرا به حماس دست یابید و ما را به خانواده‌هایمان بازگردانید.

پیش از این هم، «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت حماس بامداد یکشنبه تصاویری از «یردن بیباس» اسیر صهیونیست در نوار غزه منتشر کرد.

القسام گفت که بیباس، که به همراه همسر و دو فرزندش اسیر شده بود ولی آنها در جریان بمباران جنگنده‌های صهیونیستی کشته شدند، به «بنیامین نتانیاهو» پیامی داد.

بر این اساس، پیام این اسیر صهیونیست به نتانیاهو این است که نمی‌داند آزاد می‌شود و می‌تواند برای همسر و دو فرزندش عزاداری برگزار کند یا بر اثر حملات ارتش اسرائیل به همراه آنها دفن می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید