امیری فر ادعا کرد ؛

احمدی‌نژاد می‌خواهد جلب توجه کند

کدخبر: ۶۲۱۲۲۴
اقتصادنیوز : امیری فر درباره اینکه برخی می گویند احمدی نژاد مشغول بستن لیست برای انتخابات مجلس است گفت که بعید است احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس دوازدهم لیست بدهد.
احمدی‌نژاد می‌خواهد جلب توجه کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین عباس امیری فر، عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم درباره سکوت احمدی نژاد درباره ماجرای حمله تروریستی کرمان به خبرآنلاین گفت: فکر می‌کنم احمدی‌نژاد تعادل نداشته باشد. بنده فکر می‌کنم احمدی‌نژاد می‌خواهد با سکوت جلب توجه کند کما اینکه برخی با سکوت جلب توجه می‌کنند.

وی گفت: در مورد احمدی‌نژاد به نظر می‌رسد که می‌خواهد تا چند ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری سکوت خود را ادامه دهد و مانند دوره قبل با اینکه می‌داند ردصلاحیت می‌شود، مجدداً می‌آید، صحبت‌های می‌کند و باز دنبال کارش می‌رود. در حالی که اخبار حاکی از آن است که بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم غزه به شهادت رسیدند، احمدی‌نژاد برای شرکت در نشستی پیرامون آب به گواتمالا می‌رود و هیچ حرفی از مردم مظلوم غزه نمی‌زند و یا در مورد شهدای کرمان نیز وضعیت به همین ترتیب است، هیچ انسان متعهدی به خودش اجازه نمی‌دهد که برابر این جنایت عظیم سکوت کند.

امیری فر درباره اینکه برخی می گویند احمدی نژاد مشغول بستن لیست برای انتخابات مجلس است گفت: بعید است احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس دوازدهم لیست بدهد چراکه کسی را ندارد کما اینکه همان یک نفر یعنی احمد علیرضا بیگی که خیلی هم دنبالش بود، ردصلاحیت شد.

او همچنین درباره سفر اخیر خارجی رئیس دولت‌های نهم ودهم به گواتمالا گفت: از احمدی‌نژاد هیچ چیز بعید نیست، بنده مدت زیادی با او کار کردم و روحیاتش را می‌دانم، از این فرد هر کاری برمی آید و بعید نیست و نباید تعجب کرد مانند برخی که در داخل اسرائیل را تبرئه می‌‎کنند، او هم به نفع اسرائیل موضع‌گیری کند.

یعنی احمدی‌نژاد می‎خواهد به هر نحوی دیده شود و مورد توجه قرار بگیرد. برای نمونه در همین شرایط جنگ غزه احمدی‌نژاد به کشوری سفر کرده که ارتباط نزدیکی با اسرائیل دارد و از مردم مسلمان غزه صحبتی نکند. لذا اگر در آینده بشنویم که احمدی‌نژاد در گواتمالا سرمایه‌گذاری کرده، نباید تعجب کنیم چراکه حتماً اتفاقی در حال وقوع است که احمدی‌نژاد اصرار داشت به گواتمالا برود و رفتن او پر سر و صدا بود به این ترتیب که ابتدا اجازه ندادند برود و بعد از او تعهد گرفتند و در نهایت مجبور شد برای رفتن به گواتمالا تعهد بدهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید